Ihan liian ihastunut

Vierailija

Moikka,
Olen todella ihastunut erääseen mieheen ja kaipailisin nyt neuvoja. Ihastus on niin vahva, että kuvittelen, etten voi löytää mistään parempaa enkä pysty ajattelemaankaan muita miehiä. En kuitenkaan ikinä pystyisi tekemään aloitetta, koska uskon ettei siitä voisi tulla mitään ja joudun kuitenkin näkemään häntä koko ajan. Tuntuu, että kaikki palvovat häntä ja hän on niin täydellinen eikä minulla olisi mahdollisuuksia. Olen puhunut hänelle välillä jokusen sanan, mutta kuljemme silti melko eri porukoissa ja lähestyminen on vaikeaa. En tiedä miten sen tekisi luonnollisesti. Vaikka en usko minulla olevan mahdollisuuksia, tuntuu että jotain on pakko yrittää, kuitenkin mahdollisimman hienovaraisesti. Tai sitten pystyä unohtamaan koko tyyppi..en tiedä. Vinkkejä? Kokemuksia? Kiitos :)

Kommentit (3)

Vierailija

Itselläni on joskus ollut sama tilanne. Olin toooodella ihastunut mieheen jolla ei viennistä ollut puutetta ja kuvittelin myös, ettei minulla ollut mitään mahdollisuuksia mieheen. Liikuimme myös eri kaveriporukoissa, muutamia yhteisiä tuttuja oli, en uskaltanut tehdä ihastukselleni mitään muuta kun silloin tällöin nähdessämme antamaan nätin katseen ja puhumaan (änkyrettämään) muutaman sanan :D Kuinka ollakaan, riitti kuitenkin että kerran rohkaistuin ja juttelin miehelle tavatessamme rohkeammin ja pidemmän tovin. En kuitenkaan ollut tarpeeksi rohkea pyytääkseni kahville, mutta jo seuraavana päivänä tuli tekstiviesti, että olin tehnyt mieheen vaikutuksen ja hän oli pyytänyt numeroni yhteiseltä tutultamme ja pyysi minua treffeille. Seurustelimme tämän miehen kanssa reilun vuoden ajan. Olihan se silloin mahtava tunne napata "se kaikkien himoitsema mies" joten ohjeeni on yksinkertainen: Rohkaistu. Ei tarvitse tehdä mitään mikä tuntuu itselle luonnottomalta, mutta kannattaa kerätä rohkeutta ja mennä juttelemaan, tämän jälkeen on paljon helpompi pyytää toista vaikka kahville. Jos homma ei toimi niin ei se maailma siihen kaadu. Mitään et voi ainakaan voittaa ellet ota riskiä :) Tosi paljon tsemppiä!

Vierailija

Saa nähdä, ehkä jos sopiva tilaisuus koittaa uskallaudun juttelemaan hieman enemmän kyseiselle ihmiselle. Ainakin sain hitusen lisää rohkeutta ja uskoa itseeni, joten kiitos paljon kannustavasta tekstistä! :) Näitä lisää!

Vierailija

Minulla on tällähetkellä samantapainen tilanne. Olen jutellut kyseisen miehen kanssa kerran hieman pitempäänkin. Mutta mies tuntuu olevan myös hieman ujo. Enkä ota millään selvää onko hänelläkin jotakin tunteita. Katseidenvaihtoja on melkein aina kun tapaamme, joskus tuijottelemme toisiamme pidempäänkin. Mutta en uskalla ottaa isompaa askelta. Pelkään liikaa pettymistä. Rohkeutta siihen vain tarvitsee(=

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat