Miehen 'rajat'

Vierailija

Missä menee mielestänne raja viattomassa keskustelussa esim. facebookin chatissa ?

Itse olen seurustellut 'puoliskoni' kanssa n. vuoden ja jätettyään tunnuksensa koneelleni auki lähdettyään suihkuun törmäsin keskusteluihin joissa poikaystäväni keskusteli mm. muutaman vuotta nuoremman tytön kanssa tämän tultua jätetyksi. Mies kehui tyttöä nätiksi ja lupaili tytölle vientiä. Keskustelussa oli käytetty paljon vinkki-hymiöitä poikaystäväni puolelta...

Hermostunko tällaisesta turhaan ? Poikaystäväni on alkanut viettämään paljon aikaa 'poikien kesken' verrattuna aikaan jota aikaisemmin vietimme, miehen omasta aloitteesta. Aikaisemmin jäi minulle myös kiinni viesteistä joita oli lähetellyt puolitutulleni joissa tyttö oli kertonut talven kylmistä pakkasista ja poikaystäväni oli ehdottanut tytön kuvittelevan poikaystäväni lämmittävän häntä.
Tällöin poikaystäväni pyysi anteeksi ja käsitti että oli jollain tavalla ylittänyt rajan ja selitteli tekemäänsä kaipuulla minua kohtaan (olin reissussa)

Olenko nyt ihan harhaluuloinen, onko tällainen 'OK' niin kauan kun mitään ei tapahdu oikeassa elämässä ?

Kiitos jos luitte, kommentoikaa vapaasti mielipiteitänne ! :---)

Kommentit (4)

Lenune
Seuraa 
Liittynyt3.7.2011

Mun mielestä tuollaisesta on oikeus loukkaantua, mutta ehkä ei kannata vielä alkaa piruja maalailla seinille. Kannattaisi keskustella asiasta ja tehdä selväksi, miten pahalta tuollainen tuntuu. Joihinkin miehiin tehoaa, kun kysyt miltä hänestä tuntuisi, jos sinä puhuisit samaan sävyyn jollekulle tutulle miehelle.

Toki kyseessä voi olla ihan viaton flirttikin, joka ei tule koskaan johtamaan mihinkään. Tuntuuhan se hyvältä jos joku muukin kuin kumppani osoittaa välillä kiinnostusta(vaikka tässä sain kyllä käsityksen että mies on se joka osoittaa kiinnostusta muita kohtaan). Mutta kyllä minusta kumppanilla on oikeus vaatia pahalta tuntuvan asian lopettamista. Ja jos toinen on tosissaan kanssasi niin tajuaa sen lopettaa.

Miten musta oikeesti tuntuu, ettei miehet nykypäivänä omista omatuntoa ollenkaan -.- Tai kyllä mulle itelleni ainakin tulee huono omatunto, jos keskustelu kääntyy tuollaiseksi jonkun muun kuin puolison kanssa. Mut mitä nyt viime aikoina näitä miehiä katellu ni ei niille tunnu tulevan.

Vierailija

Et ole vainoharhainen, kyllä tuosta on oikeus loukkaantua. Kannattaa keskustella miehen kanssa teidän suhteenne säännöistä, onhan molemmilla niistä varmasti sama käsitys? Lisäksi kannattaa koettaa keskustelussa saada mies ajattelemaan asiaa toisinpäin, eli jos sinulla olisikin vastaavaa flirttiä jonkun miespuolisen tuttavasi kanssa. Voit esimerkiksi kysyä, että "miltä sinusta tuntuisi, jos lähettelisin Jerelle viestejä, joissa pyytäisin hänet kuvittelemaan minut kainaloonsa?" Se voi avata miehen silmiä.

Vierailija

On mielestäni todella loukkaavaa ja epäkunnioittavaa. Tuo on jo enemmän kuin flirttailua. Mitä sitten kun tuommoisia tilanteita tulee esim baarissa? Hän selittelee naisille samoja lipeviä juttuja, mutta entä kun nainen onkin valmis lähtemään mukaan juttuun? Kannattaisi oikeasti jutella miehesi kanssa, että onko hänen mielestään suhteessanne jotai puutteita vai onko vain tullut ikävä sinkkuelämää, mutta haluaa silti pitää sinut siinä vieressä varalla, että on joku jonka viereen tulla nukkumaan kun flaksi ei käy muualla. Itse seurustelin kerran samantyyppisen miehen kanssa. Hän jäi muutamaan otteeseen minulle kiinni juuri tuollaisesta flirttailusta, mutta osasi kuitenkin aina selittää asian ja pyydellä anteeksi. Loppupeleissä sain tietää, että mies oli myös pettänyt minua, USEASTI. Kun naiset sattuivatkin lähtemään juttuun mukaan niin ei häntä mikään estellyt. En vielä tänäkään päivänä tiedä kuinka usein hän minua petti ja kuinka monen eri naisen kanssa, mutta ei kannata olla liian sinisilmäinen, se kostautuu. Itseäni petettiin melkein puolivuotta ennenkuin sain tietää.. Kun aloin epäillä niin mies piilotti jälkensa paremmin. Toivottavasti tämä ei kuitenkaan ole tilanne sinun kohdallasi.

Vierailija

Niinpä.
Tänään juttelin yhden läheisen kaveripojan kanssa joka on tilannetta joutunut seuraamaan vierestä ja hän totesi että poikaystävästäni huomaa että haluaa kyllä seurustella kanssani mutta tulimme tulokseen että huomionkipeä poikaystäväni hakee epätoivoisesti huomiota muualta (joka ei siis ole hyväksyttävää) kun itse olen sitä verbaalisesti huono antamaan...

Ehkäpä nyt olisi vaan aika käydä keskustelu rajoista joiden mukaan toisen sukupuolen edustajien kanssa liikutaan, niin 'virtuaalisesti' kuin oikeassa elämässäkin. Itselläni kun on paljon poika-/miespuolisia kavereita niin en voi tyttöpuolisia kavereita poikaystävältäni kieltääkään (enkä haluakaan). Molempien pitää saada mennä vapaasti mutta luottamuksen arvoinen pitää olla...

Kiitos paljon vastauksista, ne selvitti paljon päätä ja vahvisti ajatuksia tän asian suhteen. Toivottavasti saadaan homma toimimaan niin kuin on aikoinaan toimiutkin :---) suosittelen myös tällasissa tilanteissa kysymään neuvoa poikapuolisilta kavereilta, auttaa paljon pääsemään miesten pään sisälle

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat