Järjetöntä pettämisen ihannointia!!??

Vierailija

Mitä silmäni näkivät eilen kirkkaassa päivänvalossa, keskellä ruuhkaista Helsinginkatua?? Talonkorkuinen mainos, jossa lukee "Oletko naimisissa? Elvytä intohimosi ja hanki salasuhde":

http://www.aijaa.com/v.php?i=004858913671.jpg

Sen verran jäi mietityttämään että vallan googletin mikä ihme tämä victoria milan on, ja ette ikinä usko: Se on deittipalvelu naimisissa oleville ihmisille! Mihin ihmeeseen tämä maailma on menossa kun miehiä oikein kannustetaan pettämään vaimojaan sillä kyllähän tuollaisen idean takana ei voi olla kuin mies. Aivan niinkuin parisuhteessa elävillä naisilla ei olisi jo muutenkin tarpeeksi työtä vahtia miehiään ettei joka toinen vastaan tuleva nainen hyppää kaulaan, ja sitten netti joka on tehnyt tuntemattomille flirttailusta monille pikkutytöille suurinta huvia. Palloko miehelle pitää jalkaan panna jos haluaa pitää sen aisoissa näinä päivinä??

Miten voi olla mahdollista (ja ennenkaikkea ONKO TUO LAILLISTA???) että kadun varsia koristaa tuollaiset mainokset, pitäisi olla laki joka kieltää jo ylipäänsä moisen nettisivun olemassaolon?! PÖYRISTYTTÄVÄÄ!

Kommentit (3)

Vierailija

No HUHHUH!! Ensinnäkin PÖYRISTYTTÄVÄ palvelu!!! En näe tollaisessa mitään hyvää.

Mutta sellainen juttu, että ei naisen tehtävä parisuhteessa ole vahtia miestään, ettei tämä anna kaikkien vastaantulevien hypätä kaulaan, niinkuin asian esitit. Olen silti sitä mieltä, että jos parisuhde perustuu luottamukseen ja toistensa kunnioittamiseen niin ei se mies edes mene sinne sivuille, vaikka sillä ei sitä palloa siellä jalassa olisikaan. Ja jos tämä mies (tai nainen, kyllä nekin pettää) on päättänyt hankkia itselleen suhteen ulkopuolista seuraa, löytää hän sitä ilman tuollaisia palveluitakin.

Älä nyt ymmärrä väärin, en millään tavalla kannata tuota palvelua, en vaan myöskään kannata naisen tarvetta vahtia miestään. Luottamusta pitää kuitenkin olla. : )

Vierailija

Olen samaa mieltä siinä, että tuo pettämisen ihannointi on kuvottavaa. Siihen kuitenkin syyllistyvät ihan yhtälailla naisetkin, aivan hyvin voi olla naisenkin suunnittelema palvelu.

Vierailija

Ohhoh, jopas jottai..! Pöyristyttävää, todella!!! Mitä ihmettä näitte ihmisten päässä liikkuu, vai liikkuuko mitään..?

Siis ei ei, ei näin.. Siis pettämisessä minä en näe, en yhtään mitään hyvää, oli tilanne ihan mikä tahansa! Siis vaikka en itse ole ikinä tullut petetyksi, niin kyllä voin kuvitella sen tilanteen ihan hyvin ja se mitä oon muitten tarinoita kuullu, ni kyllä pettäminen satuttaa ja rikkoo miljoona kertaa enemmän kuin se, että jättäisi reilusti ja juoksis sitten muiden perässä. Tottakai, jokainen ero on kamala asia, mutta se, et petetään enste siinä hyvä tovi kun kaikki tulee ilmi, nii kyllä se satuttaa, ja monilla menee se sit viel sillai et sit ku tulee seuraava parisuhde ni se luottaminen onki paljon vaikeempaa, kun on jo kerran tai useammin tullu itse petetyksi.

Sit vielä kehdataan mainostaa tämmöstä asiaa?!?!?! Ja yllytetään moiseen, ei hyvänen aika.. Järkyttävää ;S

Hyvin paljon olen samaa mieltä kuin mitä: muttu & Pixie

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat