PARISUHDEONGELMIA

Vierailija

Elikkä, ongelmia parisuhteessamme riittää.
Olen ollut kihlattuni kanssa yhdessä lähes kaksi vuotta, vuoden kihloissa.

Ongelmat kiteytettynä;

1. Riitelemme lähes päivittäin (ei aina mitään pikkuriitoja)
2. Suhteemme on todella arkinen
3. En tunne, että poikaystäväni välittää minusta.
4. Teen kotona kaiken_ yksin.
5. Liian vähän aikaa.

Eli; 1. Riitelemme ihan liikaa, turhistakin asioista. Molemmilla on varmasti stressiä töistä ja koulusta, mutta jo ennen töitä jne meillä on ollut myrskyisä suhde. Suhteen alusta asti olemme riidelleet usein, välillä pahastikin. Molemmat ovat aggressiivisiä suuttuessaan.
2. Suhteemme tuntuu liian arkistelta, emme juuri tee mitään, ja kaiken ajan, kun olemme kotona, poikaystäväni katsoo tv;tä.
3. Välillä poikaystäväni on todella ihana, hellä, lempeä (niin kuin alkuaikoina), mutta välillä tuntuu, että olen 'vaan' muija.
4. Teen lähes kaikki kotityöt yksin. Asumme kahdestaan todella isossa kaksiossa. Lähden aamulla klo 6 bussilla kouluun, ja olen takaisin kotona 10 aikaan illalla. Sen jälkeen alan tiskata, imuroida jne siivota. Poikaystäväni esim tiskaa kyllä, jos huudan ja alan riidellä hänen kanssaan. En haluaisi riidellä, ja olen sanonut hänelle, etten jaksa yksin, ja haluaisin että hän auttaisi minua oma-aloitteisesti. Siihen se aina kuitenkin jää.
5. Päivät kuluvat todella nopeasti, molemmat käyvät ensin koulussa, sitten töissä. Aikaa jää illalla muutama tunti olla yhdessä; molemmat ovat niin väsyneitä, ettemme jaksa tehdä mitään yhdessä.

AUTTAKAA, miten piristän suhdetta, saan poikaystäväni auttamaan minua, miten saan parannettua hermojani, etten suutu kovin helposti, miten saan itseni tuntumaan oikeasti tärkeäksi, miten keksin pientä tekemistä koulun ja töiden jälkeen.

KIITOS. :)

Kommentit (3)

-kukka
Seuraa 
Liittynyt3.2.2011

Miten olisi vapaa viikonloppu!? Kai teillä joskus sattuu olemaan yhteisiä vapaapäiviä? Vie itse hänet ulos syömään, hemmottele häntä itse. Ehkä hän huomaa että olet taas olemassa ja kuinka paljon sinusta välittää! :) Meillä ainakin kun teen jotain pieniä hempeilyn eleitä, poikkikseni tulee vastaan ja tekee niin vuorostaan minulle.
Ja tehkää siivous lista! Toinen imuroi, toinen pesee laittiat, toinen tiskaa ja toinen jynssää wc:n. Meillä toimii!! Kotityöt kuuluvat molemmille.
Ja jos kinaa tulee jostain, yrität vain pysyä rauhallisena, välillä tietty tuntuu hyvältä purkaa paineet ja huutaa oikeen kunnolla(kokemuksesta tiedän), mutta liika riitely kuluttaa voimia :/ meilläkin on riidelty monet kerrat ihan pienistä asioista, pitää vain yrittää olla nostamatta ääntä ja keskustella rakentavasti! :)
Tsemppiä teille!!

Vierailija

Tuttu tunne tuo kun riitelee melkein lähes päivittäin oman miehen kanssa tiedän, että se on voimaa vievä ja rasittavaa. Mutta silti yritän olla riitelemättä, mutta aina se karkaa käsistä ja siltikin tuntuu, että en osaa olla normaali/iloinen enää vaikka kuinka haluaisin.

Mietin vain, että pitäisi kohta mennä itse terapialle missä hallita itseäni ja saada tuo kiukunpuuska itsestäni pois. Väsyn helposti jos joudun riitelee/kinastelee vastaa niin minun rakkaan avomieheni kanssa, halusin kyllä rakastaa tosissaan ja osoittaa, että en kiukkuile enää. :o

Apuja myös siihen?

Vierailija

Tuttu tunne tuo kun riitelee melkein lähes päivittäin oman miehen kanssa tiedän, että se on voimaa vievä ja rasittavaa. Mutta silti yritän olla riitelemättä, mutta aina se karkaa käsistä ja siltikin tuntuu, että en osaa olla normaali/iloinen enää vaikka kuinka haluaisin.

Mietin vain, että pitäisi kohta mennä itse terapialle missä hallita itseäni ja saada tuo kiukunpuuska itsestäni pois. Väsyn helposti jos joudun riitelee/kinastelee vastaa niin minun rakkaan avomieheni kanssa, halusin kyllä rakastaa tosissaan ja osoittaa, että en kiukkuile enää. :o

Apuja myös siihen?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat