Apua kaipaisin, naisilta sekä miehiltä!

Vierailija

Olen neuvoton, ja tarvisin apuanne sekä mielipiteitä.. Olen ollut neljä vuotta vakavassa parisuhteessa, mennään pian naimisiin.
Aikasemmissa suhteissa olen tullut petetyksi toistuvasti, ja se on jättänyt minuun syvät arvet joita työstän edelleenkin.
Olen mieheni kanssa puhunut usein tästä, ja ollaan sovittu ns.pelisäännöt mitä suhteessa saa tehdä ja mitä ei, mikä loukkaa toista jne.
Yksi näistä säännöistä on valehteleminen, josta mieheni on nyt jäänyt toistuvasti kiinni.
Ensin hän jäi kiinni alastonkuvien katselusta, ja kun kysyin siitä hän kielsi kaiken ja valehteli päin naamaa.. En ymmärrä miksi? Olisin vain halunnut tietää miksi hän niitä katselee.
Toisella kerralla hän jäi kiiinni seksilinjoille soittelusta toistuvasti, ja tästäkin hän valehteli ettei ole sitä tehnyt vaikka oli jo jäänyt kiinni.. Tähänkin olisin vain halunnut tietää syyn, että miksi hän sitä harrastaa?

Seksiä harrastamme miltei päivittäin, joten en nyt oikein ymmärrä mistä tässä on kysymys. Onko hän kyllästynyt minuun? Miksi hän haluu tehdä noita asioita salaa ja piilossa? Ja miksi valehtelee toistuvasti niistä?

Pettämisen myötä itsetuntoni on kärsinyt, ja loukkaannuin tästä koska se saa minut tuntemaan etten riitä hänelle. Olet itkenyt monta päivää, koska en ymmärrä syytä moiseen käytökseen, eikä mieheni halua asiasta keskustella.

Miksi mies tekee tollasta toisen selän takana, vaikka tiedostaa sen että toinen loukkaantuu siitä? Miksi salailee ja valehtelee asiasta? Onko oma halu tosiaan niin tärkeä, että se on sen arvoista että toiselle aiheutetaan mielipahaa?

Yritän ymmärtää, ja olisin valmis keskustelemaan asiasta, mutta vaikea käsittää kun toinen ei halua aiheesta puhua. Valehtelu ja salailu satuttaa, enkä enää tiedä voinko mennä naimisiin ihmisen kanssa jota en tunne ilmeisesti yhtään?

Help :(

Kommentit (3)

Vierailija

P.s en petetyksi tulemisesta huolimatta ole mikään mustasukkainen akka, miehelläni on paljon naispuolisia ystäviä, ja olen silti luottanut häneen. Mutta en ymmärrä miksi tehdä asioita selän takana salaa ja valehdella niistä päin naamaa?

Vierailija

Jos hänen mielestä pelisäännöt on liian "tiukat" ja ei uskalla sitten kertoa tuollaista asiaa sen takia. hän ei uskalla puhua tuollasista asioista suoraa kun pelkää sinun suuttuvan. ei sitä voi kukaan muu tietää kun miehesi ja häneltä se vastaus pitää saada. me voidaan vaan spekuloida mistä on kyse. hän ei ehkä tajua kuinka suuri asia tälläinen on sinulle.

Vierailija

No joo, niin minäkin ajattelin ettei tähän pysty vastaamaan kukaan muu kuin hän itse...Oli vaan pakko saada purkaa johonkin kun on niin hirvee olo ja paha mieli, enkä voi tälläsistä kertoa kellekään ystävällekään koska en halua nolata miestäni.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat