Pillerit vai ehkäisyrengas??

Vierailija

Olen 23v tyttö, ja käyttänyt yasminelle pillereitä nyt n. 5 vuotta, olen ollut niihin suhkot tyytyväinen, mutta tuntuu että ne vievät kaikki halut, eli ei oikein huvita seksi. Eli kysyisin nyt onkok täällä ketään joka käyttää rengasta? mitä olette tykänneet siitä? Tuleeko menkat kuitenkin normaalisti niinkuin pillereissä?

Kiitos jos vaivauduitte vastaamaan :)

Kommentit (3)

Vierailija

Moi!

Itse en tuosta ehkäisyrenkaasta tiedä, mutta itse käytän ehkäisylaastareita ja olen ollut tosi tyytyväinen. En ole kokenut että veisi haluja. Mulla oli kanssa ensimmäisenä yasminelle pillerit, mutta tuuppasin unohtamaan niitä jatkuvasti jonka vuoksi laastari oli mulle parempi vaihtoehto, koska se vaihdetaan vain viikon välein. Ja laastarit toimii aivan samallailla kun pillerit.

Vierailija

En myöskään tiiä noista renkaista, mutta mullaki lähti yasminellejä syödessä _kaikki_ halut, vaihdoin merciloneihin ja ongelma oli poissa :) eli pillereitten vaihtoki vois auttaa...:)

Vierailija

Itse käytin rengasta 2 vuotta, mutta olen sittemmin vaihtanut takaisin pillereihin. Teho on hyvä ja menkat tulee normaalisti, lieventää myös kuukautiskipuja sekä mielialan vaihteluita. Itsellä ei vaikuttanut haluihin millään tavalla, mutta aiheutti epämukavuutta seksin aikana, joten se piti aina ottaa pois kun alkoi petipuuhiin. Tämä ei välttämättä ole aina sitä parasta viihdettä ennen seksiä ja se saattaa olla aikamoinen tunnelman tappaja, riippuu tietenkin millaisen kaverin kanssa olet :) Ja rengas on kuitenkin muistettava laittaa aina takaisin, mikä saattaa joskus tuottaa hieman muistiongelmia, olikohan se aika 3h mitä sai olla vuorokauden aikana maksimissaan pois... Muutoin jos tuntuu siltä, että näiden asioiden kanssa pärjäilee, on rengas hyvä vaihtoehto, koska sitä ei tarvitse muistaa ottaa joka päivä, niinkuin pillereitä. Tsemppiä ehkäisyn valintaan! :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat