liian nopea seksi

Vierailija

Olen seurustellut poikaystäväni kanssa 5kk. Hän on minua vuoden vanhempi ja täyttää ensi vuonna 18. Seksimme on aina ollut melko nopea. Viime kerralla meillä oli vain pikaseksiä, koska molemmilla oli kiire. Pikaseksin jälkeen poikaystäväni totesi, että "eipä tämän tarvi tän hitaampaa olla". En sanonut mitään, mutta ongelma on se, että edes näiden "hitaampien panojen" aikana vain poikaystäväni on tullut. Minä en ole koskaan ehtinyt edes päästä kunnolla mukaan kun hän on jo valmis ja lopettaa hommat. Miten voisin sanoa poikaystävälleni ongelmasta? En kuitenkaan halua loukata häntä. Ja haluaisin jo kokea miltä tuntuu olla "valmis".

Kommentit (4)

Vierailija

Nja jos saat vastaukseksi ettei häntä kiinnosta tai hän vähättelee muuten sun mielihyvää, niin sitten tiedät mitä sille tyypille teet.. :)

Vierailija

Jos oot päällä ni voit määrätä tahdin ettei poikaystävä liikaa innostu :D Ite varmaan tos tilanteessa sanoisin sängyssä et "sano jos sust tuntuu liian hyvältä ni sano mulle ni voin hidastaa tahtia". Voitha myös pyytää pidempää esileikkii nii ehit innostuu ennen tositoimii. Ehkä sun kundis ei oo vaan tullu aatelleeks et säki ansaitset tyydytyksen ja siks on käyttäytyny itsekkäästi? Jos se on oikeesti sitä mieltä ettei naisen tarvii saada seksistä mitään irti ni sul on vääränlaine mies ;)

Mut tosiaan, tota pidättelemist voi harjotella, et älä lannistu jos se ei heti onnistu, annat sille vaa aikaa jos se haluu oppii miellyttää sua :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat