Erota vai eikö erota

Vierailija

Hmmm... Mieheni ei nykyään huomioi minua enään ollenkaan hän istuu vaan tietokoneella tai jos hän ei ole tietokoneella hän on tupakalla ja pelaa kännykällä.. Olen koittanut kestää mutta minusta se ei mene niin et naisen tarvii kaiken kestää. Meillä oli kerran riita mieheni kanssa siitä kun hän ei ole halunnu mua viimeaikoina kun kännissä. sitten hän sanoi minulle et kato ittees peilistä ja mieti miksi! Toi oli tosi törkeetä ja kalpin saman tien ovesta ulos... Sanoin tänään ukolleni et joka tunti koneella vastaa yhtäpäivää ilman seksiä sit se vaan sano et hyvä ei tarvi mullekkaan antaa.. No sit sanoin et tehäänkö niin et joka tunti koneella vastaa tuntia tupakoimatta ni het se sano et ei et voi tehä tätä... Mikä sille on oikee tärkeintä. Ei täs voi muuta kun itkeä auttakaa taivaan tähden mua kun en tiiä mitä teen

Kommentit (7)

Vierailija

Lady hyvä, nyt haluan muistuttaa sua siitä, että oot varmasti upee nainen ja ansaitset miehen, joka kohtelee sua oikein! Huonossa suhteessa ei kannata elämäänsä tuhlata. Ite erosin reilut 3 viikkoa sit pojasta, joka kohteli mua just niin ku ihteään huvitti. Seksi oli ainut asia, jossa hän kuunteli mun mielipidettä eikä tahtonut satuttaa. Kaikki muut asiat meni nuun kuin hän ite halus. Myös meillä oli aiemmin toi ongelma, että istu koko ajan koneella, ja jos ei joskus päässyt, niin pelas sit jotai käsikonsolipeliä. Sun ei todellakaan pidä kuunnella tollasta puhetta itsestäs, olit sitten vaikka 200-kilonen keijukainen tai oikeasti seksikäs.

Näyttää siltä, että oot joko riippuvainen jätkästä tai sit sä rakastat sitä? Ne vaikeuttaa eroa, tai lähinnä eropäätöstä, mutta ei estä mitään. Mäkin rakastin exääni, mut elämä on 500 % parempaa silti ilman sitä satuttavaa "rakasta". Eli mun neuvo on, että lähde ennen kun se sika ehtii rikkoa sut kokonaa. Eka voit yrittää jutella, mut siinä pitää olla tarkkana, ettei hän onnistu manipuloimaan sua säälillä tai jollain muulla, niin ku mun exä yritti. Voimia! Maailma on pullollaan miehiä, varmasti sieltä löytyy meille yhdet kunnolliset miehet.

Vierailija

Minä kyllä oisin kans jo jättämässä aika sukkelaa... tietysti ymmärrän, että jos rakastat häntä, ni se on kovin vaikeaa, mutta oot arvokas ihminen sano sun miehes mitä tahansa... Joten järki käteen nainen ! taaai sitten hankkiudutte johonki ammattiauttajalle, tai ainaki miehes, eihän tuollanen pelaaminen oo enää tervettä, mutta toisaalta ei tuo parisuhdekkaan. Koita kestää ja saada jotai muutosta aikaan:) Tsemppiä !

Vierailija

Sun ei todellakaan tarvitse kestää tollaista, itse en katsoisi yhtään sormien lävitse tuollaista touhua ja varsinkin kun vajoo vielä haukkumaan sun ulkonäköä. Jos mun poikaystävä sanois mulle tolla tavalla, en unohtais sitä ikinä, en antais anteeks ja mun jo vähäinen itsetunto laskisi miinuksille. Jokainen nainen saa parempaa kohtelua, tollasta sää et saa sietää! Parempia miehiä löytyy joka kiven ja kannon takaa. Jos ootte ollu jo kauan yhdessä voi eroaminen olla aika vaikeeta mutta tossa tapauksessa se todella kannattaa. et voi elää elämääs tollasen vätyksen kanssa, jokaisella on luultavasti vaan yks mahollisuus olla täällä joten älä kato yhtään minuuttia enää tollasta mulkkua, kallis aikas tuhlaantuu vaan, ja jos oot kerran -93 niin sulla on koko elämä edessä ja sen mukana myös monen monituista parempaa miestä! Usko pois, aluks tuntuu pahalta mut kun ajattelee niitä negatiivisia asioita tuosta miehestäs niin se helpottaa huomattavasti, ja se minkä ite oon huomannu, on että kun löytää toisen melko pian eroamisen jälkeen se on huomattavasti helpompaa ja ihanempaa! joten älä enäää tuhlaa aikaas tollaseen vaan mee ulos ja pokaa komee kolli! tuo jätkä ei oo sun arvonen, jokainen ansaitsee parempaa, lupaa ettet enää kattele tollasta touhua, ikinä!?

Vierailija

En kiellä, etteikö miehen käytöksessä olisi havaittavissa kiinnostuksen lopahtaminen ja se, ettei hän enää aloittajasta välitä. Mutta siinä olen eri mieltä, etteikö mies saisi sanoa omaa mielipidettään seksin lopettamiseen.

Ollaan nyt naiset kerrankin rehellisiä itsellemme. Parisuhteessa lähes jokainen nainen lihoo enemmän tai vähemmän, muuttaa tyyliään ja panostusta ainaiseen ehostamiseen. Ei kukaan jaksa olla aina pyntättynä, laitettuna ja parhaimmillaan. Toiset antavat periksi mukavuudelle enemmän kuin toiset.

Jos mies sanoo suoraan, että nainen ei enää haluta häntä. Kannattaisi naisen sen verran kestää kritiikkiä ja kysyä, että no miksi ei halua. Jos mies käskee katsomaan peiliin, niin kannattaa käskeä kertomaan suoraan, että mikä ei enää miehen silmää miellytä. Yleensä nimittäin mies ei aivan aiheetta sano asiasta. Oikeasti, jos poikaystävän silmää jokin asia alkaa häiritsemään niin voimakkaasti, että halut häviävät, niin se on kyllä yleensä sellainen asia, jonka myös kaikki muut huomaavat, mutteivät kehtaa vaan sanoa. On naisen itsetunnon kannalta parempi saada kerran syvä haava ja todeta itse omat muutokset, kuin ihmetellä sitten sinkkuna, että miksi flaksi ei käy.

Se mitä itse ehdottaisin aloittajalle on ensinnäkin lopettaa moiset uhkailut, sillä ne eivät mieheen tehoa. Kannattaa koettaa puhua suoraan ja pyytää häntä kertomaan suoraan, mikä miehen mielestä on pielessä ja mitä hän ylipäätään haluaa aloittajasta, jos haluaa enää mitään. Tärkeitä kysymyksiä miehelle siis ovat: Mitä hän haluaa aloittajasta, (jos haluaa jotakin) niin miksi hän kohtelee aloittajaa niin kuin kohtelee, haluaako mies parisuhdetta, mikä aloittajan olemuksessa häiritsee miestä, olisiko mies onnellisempi omillaan.

Kun aloittaja saa noihin suorat vastaukset mieheltä, hän tietää kyllä miten edetä asiassa. Jos mies sanoo suoraan, ettei halua mitään aloittajalta, ei rakasta ja haluaa olla omillaan, ni se on selvä viesti, että silloin kannattaa erota samointein. Jos vastaukset taas ovat toisenlaisia, niin parisuhdetta kannattaa koettaa työstää yhdessä, josko se siitä sitten virkoaisi, mutta päätään ei kannata kiveen hakata.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat