Haussa kahvittelu- ja biletysseuraa Helsingistä :)

Vierailija

Moikka tytsyt,

Olen 21-vuotias opiskelijatyttö Helsingistä ja kaipailisin hyviä ystäviä joiden kanssa jakaa elämän pieniä ja suuria iloja :) "Vanhat" ystävät on levittäytyny ympäri Suomea kotoa pois muuton jälkeen ja Helsingissä ei oo vielä päässy kunnon ystävyyssuhteita syntymään. Opiskelukavereita toki löytyy, mutta ei mitään kovin läheisiä suhteita sielläkään. Asustelen rakkaan avomieheni kanssa yhdessä, mutta välillä pelottaa et aletaan pian vielä kyllästymään toistemme naamoihin jos vaan möllötetään täällä kotona kaksin. Päivät mulla menee lähinnä koulussa tai töissä, iltoihin ja viikonloppuihin kaipaisin kuitenkin vähän enemmän menoa ja meininkiä :)

Pidän musiikista, tanssimisesta, shoppailusta, elokuvista, blogeista, tyttöjen jutuista ja monista muista asioista :) Toivon että löytäisin yhden tai useamman ihmisen (ei kuitenkaan liikaa sillä on vaikeaa luoda pysyviä ystävyyssuhteita isoon porukkaan) joiden kanssa käydä kahvilla, shoppailla, käydä baareissa, juoruta julkkiksista, käydä leffoissa yms :) Kaipaan ihmistä jolle soittaa silloin kun on paha olla, mutta myös silloin kun on niin onnellinen fiilis että on vaan pakko saada kertoa siitä jollekin. Toivon että löytäisin mahdollisimman samoin ajattelevia ihmisiä joskin olen avoinna myös erilaisuudelle :)

Mikäli joku kiinnostui ja haluaisi kenties tutustua enemmän niin laitappa vaikka mailia mulle päin osoitteeseen suvi.anttonen@metropolia.fi :) Pyydän että sellaiset ei vaivautuisi jotka tietää jo etukäteen ettei kiinnostus/aika/kärsivällisyys riitä kunnon ihmissuhteiden rakentamiseen (nimimerkillä kokemusta on) :)

Terkuin, S

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat