Kun juttu ei vaan lähe etenee... mitä tehdä?

Vierailija

Pahoittelen jo etukäteen pitkää ja sekavaa tekstiä mutta koittakaa ymmärtää!:D

Eli tutustuin 2vuotta sitten erääseen jätkään enkä ole saanu tätä mielestäni oikeestaan sen jälkeen. Alussa puhuttiin joka päivä fb:ssä ja kylällä, eksyin aina välillä hänen autonsakkin kyytiin ja juttua riitti. Meillä oli siis tuolloin säpinää, no itse olin tuolloin siinä tilanteessa että en halunnut seurustella/rauhottua ja alkoi ahistaa niin en oikeen antanu vastakaikua jätkälle vaan menin kaverilinjalla. Tämän jälkeen meni varmaan vuos siten että moikkailtiin aina jos nähtiin ja saatettiin pari sanaa vaihtaa jos satuttiin samoihin porukoihin (tänä aikana kummallaki oli eri säädöt mutta ei kumpienkaan jutuista tullut mitään).

No viime juhannuksena oltiin sitte kummatki humalassa ja nähtiin , jätkällä oli säätönsä mukana mutta silti selitti minulle kokoajan jotain tyyliin : millo lähetään ajelee moottoripyörillä hei lähetään joku päivä käymään jossain, et oo vieläkään tullu miun kyytiin vaikka joskus sovittiin niin ja lopulta pyysi puhelin numeron. Meni kaks viikkoo, niin jätkä soittaa minulle aamu 4 humalassa, mutta siinä sitte rupateltiin varmaan puol tuntii :D Tämän jälkeen jätkä on aina pelleilly jotain jos on nähny miut ajamassa vaikka, autolla työntää niin kovaa ohi mitä lähtee tai sitte ilmeilee jotain sieltä. :)Ja nähtiin tossa muutama viikko sitte eräällä keikalla, jätkä tuli ihe juttelemaan siellä (oltiin kummatki taas humalassa) ja selitti kaikkee että oon ainu nainen *siltä paikkakunnalta jolla asutaan* jossa ois tyttöystävä ainesta, muisteli kaikkee menneitä miten tutustuttiin yms. ja olis halunnu miut syliinsä ku auto oli niin täys että jonku piti istuu jonku sylissä mutta sitte kaverini hyppäskin miun syliin.. Pari viikkoo tästä laitoin jätkälle viestiä olevinaan vahingossa että missä oot :D siinä sitte vaihettii muutama mukava viesti mutta niin. Jätkä on nykysin todella harvoin fb:ssä, tai sitte fb vaan lagaa eikä näytä että tää on paikalla..

Mutta niin tommonen tilanne, että 2 vuoden ajan ollu vähä kokoajan pientä säpinää kumpienkin puolelta, mutta homma ei vaan lähe etenee, ku kumpikaan ei oikeen uskalla tehä mtn erikoisempaa alotetta :D ollaan kummatki aika ujoja tai silleen että kumpikaan ei oo mikään pleijeri.. Mitä miun pitäs tehä/ajatella? :D Vinkkejä miten edetä jatkossa, pitäskö ottaa jotenki yhteyttä vai antaa vaan olla?

Kommentit (4)

Vierailija

Aika hankala tilanne, koska luulis että jätkä ottaa yhteyttä enemmän jos olisi todella kiinnostunut.

Ehkä sun kannattaa laittaa viestiä sille vaikka että nähtäskö, tyyliin "vois kahvit joku päivä?" tms. ja katsoa mitä hän vastaa. Kun olet itse ottanut yhteyttä niin sitten jää odottelemaan hänen yhteydenottoaan.

Hyvä ettet ole roikkunut tyypissä, se nimittäin karkottaa useimmat jätkät.

Vierailija

No sepä se minnuu tässä mietityttääkin ku että luulis sen ottavan useemmin yhteyttä jos ois kunnolla kiinnostunu! :D Mutta aina jos jutellaan jossain jtn, livenä tai fb:ssä jätkä vaikuttaa oikeesti todella kiinnostuneelta, ja hänhän se on melkeempä kaikki fb keskutelut alottanutkin näiden kahen vuoden aikana :D Ihe ku oon enemmän noita face to face ihmisiä, koska sillo saa tietää heti mitä toinen oikeasti ajattelee (ilmeistä, eleistä yms).

Olisko kauhene tyhmä idea tämmönen?
- Muutin toiselle paikkakunnalle nyt syksyllä opiskelujen takia mitä jätkä, aattelin että laittaisin joku päivä hänelle viestiä siellä ollessani että meinasitko millo tulla *tälle paikkakunnalle päin minne muutin nyt* ja se varmaan tyyliin vastaa en tiiä mitenniin, niin laittaisin siihen tyyliin eiku aattelin että oisit tullu vaikka käymään joku päivä kahvilla tai jtn.. :) Ja jos siihen vielä lisäks keksisin jonkun hyvän tekosyyn niin ei tartteis hävetä vaikka saisin pakit :D Mutta minkä? hmm..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat