Asioita joita olette aina halunnut tehdä?

Vierailija

Kaverin kanssa ollaan tehty listaa, mitä kummatkin haluaisi tehdä / kokea. Nähdessämme vapaa-ajalla ei meillä ole koskaan ollut tylsää, vaan listamme idea on tehdä erilaisia asioita keskenämme. Haluaisinkin tietää että mitä hauskoja / hulluja asioita olette tehneet kokeilleet kavereiden kanssa tai mitä olette aina itse halunnut tehdä ? :D

Kommentit (4)

Vierailija

Tässä mun lista:
-Opetella ratsastamaan hevosella lännentyyliin
-Hemmotella jossain hoidossa kun lapset on vieny kaiken ajan.
- Oma päivä, että voi tehdä mitä haluu
-Mennä ennustajalle
-Erota miehestä kun talous on parempi
-Oppia maalaamaan tauluja

Vierailija

Ehkä kaikista "suurin" asia mitä haluisin tehdä olis se että pakkais tavarat, suunnistais lentokentälle ja lähtis ihan extemporee jonnekkin kauas! Mun mielestä se olis ihan hurjan siistiä, tarvii vaan aika paljon euroja :D

henna--
Seuraa 
Liittynyt7.11.2011

Muakin innostaa toi matkustaminen. Oon tottunut paljolti viikon pituisiin rantalomiin perheen kanssa joten olis kiva kokeilla jotain ihan muuta! Esim. autolla lähteminen kiertämään Eurooppaa. Kaveri mukaan, mut toisaalta yksinkin matkustaminen kuulostais ihan jännittävältä vaihtelulta. Sit jotain benji-hyppyä olis teoriassa hauska kokeilla, oikeesti en varmana uskaltais kylläkään! :D Tai joku lasinpuhallus hahaa! Kiva pistää koko luovuus peliin, tavoitteena täydellinen kukkapurkki ja sit kun lopputulos onkin jotain ihan muuta...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat