Onko tässä touhussa mitään järkeä ?

Vierailija

Elikkäs, kaipaan vähän muiden mielipiteitä tähän asiaan;

Olen tavannut kyseisen miehen muutama kuukausi sitten laivalla ja ollaan jatkettu sen jälkeen "tapailua". Olen ollut hänen luona ja yötä ja hän minun luona useasti. Itse olen epäröinyt kauheesti tätä hommaa, koska olen aikaisemmin satuttanut itseäni sillä, että ihastuin mieheen joka sit ns. särki sydämmeni.

Tämä mies kenen kanssa olen nyt tapaillut, niin on itse minulta kysellyt, epäröinkö tätä juttua? Hän on minua muutaman kerran pyytänyt vanhemmilleen, hän on puhunut minusta hänen kavereilleen ja hän on myös esiintynyt minun kanssa julkisesti kaupungilla ym. Hän on viettänyt aikaa minun ja minun kavereiden kanssa. Ja olemme paljon jutelleet ja hän on nimeomaan antanut ymmärtää, että hän olisi kiinnostunut muutenkin, kun vaan unikaverista.

Noh, uskaltauduin ihastua siihen ihmiseen ja sieltähän sitten tulikin pinetä pakkia...tai ei pientäkään? Mies sanoo, että häntä stressaa ja ahdistaa tää juttu ?? ja että hänelle tämä on ollut viatonta ym. Tuntuu siltä ettei sen touhussa ole nyt päätä eikä häntää, koska hän on sanoillaan ja teoillaan aikaisemmin antanut ymmärtää että kiinnostunut on !
Sovimme, että juttelemme kasvotusten asiasta vielä, mitä minun kannattaa sille sanoa ?? Onko tässä enään mitään toivoa ?

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat