Mitä tehdä/sanoa kun kaveri kertoo olevansa bi?

Vierailija

Eli tänää siis ku näin mun yhtä kaveria se on siis tyttö ja kenen oon tuntenu tosi kauan jo, ensimmäisestä luokasta lähtien ja nyt molemmat ollaan 17vuotiaita. Tuntuu että ollaan lähennytty puolen vuoden aikana tosi paljon ja molemmat pystyy kertomaa toiselle iha mitä vaa. Noo eka ku oltii ulkona ni puhuttii vaa jotai iha randomia eikä silleen mitää erityisempää, mut sit keskustelu alko muuttumaa enemmä syvällisemmäks. Kerroin että mite oon ihastunu yhteen jätkään ja että en malta oottaa millo taas puhutaa sen kans ja jotai muutaki sit siitä puhuttii. Sitte kysyin että onko sillä ketää jätkää mielessä tällä hetkellä, sit se sano ettei oo. Noo sen jälkee vaihettii aihetta. Sitte olinki jo siinä vähä niikö lähössä, se mun kaveri halas mua ja sano että oon tosi ihana että ku mulle voi jutella kaikkee ja tietää etten silti tyrmää sitä mitenkää tai sen mielipiteitä ja että aika menee aina iha liia nopeesti ku ollaa yhessä, sit olin vaa sillee että joo samoi että munki mielestä sille on kiva jutella. Noo sitte se oli sanomassa jotai mut ei kuitenkaa sanonu mitää, sit olin vaa sillee että kerro mitä meinasit sanoo, sit se sai sanottua että se on bi ja että tykkää tytöistäki. Se tuli mulle ihan puun takaa, en osannu yhtää odottaa mitää semmosta. Ja siis mulla ei oo mitää sitä vastaa että jotkut tytöt tykkää tytöistä ja pojat pojista, mut ite oon kyllä kiinnostunu vaa pojista ja mun mielestä jokainen saa tykätä siitä mistä tykkää eikä siinä mitää oo mutta se tuli vaa nii yllätyksenä. On mulla joitaki kavereita tyttöjä siis ketkä on yhessä tytön kanssa mut ei ne sillee oo ees nii läheisiä mulle ni se ei sillee oo sama asia. Toki sanoin että hieno juttu ku se pysty kertoo sen mulle ku kellekkää muulle se ei oo sitä kertonu eikä halua kertoo, mut silti tuli jotenki semmone jännä olo ku ei yhtää osannu aavistaa. Ja se taas luuli että oisin joskus huomannu jotai siihe viittaavaa, mutta ei. Se mun kaveri kerto että sen koulussa on pari semmosta tyttöö kehe se on ihastunu ja aattelee että ne on tosi kauniita ja sitte se sano että muuallaki on kyllä semmosia kauniita tyttöjä ja väkisinki se kattelee tyttöjä vaikka se haluiski iteltää kieltää sen. Ja jotenki silleen jännä ku en sit tiiä että mitä se musta aattelee ku pari kertaa tän puolen vuoden aikana se on kauheesti kehun kui kiva ja ihana oon ja sitte että oon sen mielestä nätti yms. mut sit se kuitenki tietää että tykkään pojista. Nii ku en tiiä et viittinkö oikee siltä sitä kysyykkää et mitä mieltä se musta on ku sitte jos se sanooki tykkäävänsä musta silleen ni en tiiä sit yhtää että mitä sanon silleen ettei se loukkaannu? Ois tosi kiva jos joku ees vastailis varsinki jos on ollu joskus samassa tilanteessa, koska en tiiä mitä tehä :s :)

Kommentit (3)

Vierailija

En välttämättä kysyis suoraan onko se suhun lätkässä tai näin.Sillon voi mennä ystävyys pilalle,jos tulee liian vaivaantunu tilanne,josta ei osaa mennä sit yli tai ympäri.Eri asia sitten,jos se alkaa vaikuttaa selkeemmin siltä,että on susta kiinnostunu ja se häiritsee sua.Mutta jos kumpikin viihtyy toisen seurassa,kannattaa varmaan jatkaa ihan niinku ennenkin,sillä sama ihminen se on vieläkin.Tietysti aiheesta voi puhua yleisellä tasolla ja samalla tapaa jutella sen ihmissuhteista ku heterokavereidenkin kanssa.
Ja faktahan on,että suurin osa ihmisistä ei oo sataprosenttisesti heteroita tai sataprosenttisesti homoja,vaan siitä väliltä.Ei kannata tehä asiasta suurempaa ku se on. :)

Vierailija

Jep nii aattelinki, koska se on musta iha ok jos se nyt tykkää myös tytöistäkin ja tänäänki olin sen jälkee sille iha normaali ku ennenki ja nii meinaan tästä eteenpäinki olla koska ei se oo nii suuri asia minkä takia ystävyys pitäs pilata : )

Vierailija

joo oon samaa mieltä kans tossa, et ei kannata mennä töräyttää tota "ootsä ihastunu muhun". Ei kannata alkaa sekottaa pakkaa tommosella kysymyksellä, et iha go with the flow :) Toi on sille selvästi hirmu arka aihe, ku se on kertonu sen vaa sulle. Iha normaalisti vaa käyttäydyt sen seurassa. Ny pystytte vaa puhumaa enemmän asioista ja se on tosi hienoo ettet tyrmänny sitä, ku se kerto tommosen jutun sulle.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat