Ongelma "toisena naisena"

Vierailija

Kerron lyhyesti tilanteeni:
Olen 16-vuotias tyttö ja säädän 19-vuotiaan varatun saksalaisen miehen kanssa. Olen tavannut hänet livenä kerran. Olemme tunteneet kaveripohjalta noin puolitoista vuotta ja tunnemme siis hyvin. Mies on kertonut ainakin viisi kertaa olevansa minuun todella ihastunut ja sanoo minua kullakseen, murukseen yms. Hän haluaisi töihin Finnairille lentäjäksi ja on suunnitellut, että tulee käymään Suomessa mahdollisimman pian. Tiedän, että hänen tyttöystävänsä rakastaa tätä miestä (sanotaan nyt Thomas) Mies on kertonut tykkäävänsä sekä minusta että tyttöystävästään. Jos minä kerron jostain tapaamastani pojasta, hän on todella mustasukkainen ja haluaa tietää kaikki yksityikohdat. Hän kertoo kuinka ikävöi minua ja kuinka teen hänen elämästään parempaa.

Sitten itse ongelmaan:
En kuitenkaan haluaisi olla vain "toinen nainen" EIhän mies tyttöystäväänsä pettänyt ole mutta en haluaisi että jos saan hänet itselleni, hän alkaisi jonkun toisen tytön kanssa viestitellä kuten me.
Tavallaan olisi parasta unohtaa hänet, mutten vain pysty. Hänestä on tullut liian läheinen ja viime päivinä olen ajatellut häntä kokoajan. En kestä enää, olen niin ihastunut, muttei tästä mitään voi tulla niin kauan kun hän seurustelee, ei välttämättä senkään jälkeen. Toisaalta en tiedä haluaisinko edes seurustella hänen kanssaan, en kuitenkaan ole ihan vielä valmis seksiin mikä kuuluu hänen elämäänsä jo paljon. Olisi aivan ihanaa jos vaikka asuisimme kämppiksinä opiskeluaikanamme ja tulisimme vielä läheisimmiksi ystäviksi (jos enää edes mahdollista entisestään) Viettäisimme aikaa yhdessä, halailisimme, suutelisimme ja ehkä vähän enemmänkin (tarkoitan hiplailua, kiusoittelua yms.) Eihän tuollainen suhde terve olisi. Ja olen kauhea ihminen kun yritän toisen ppikaystävää, mutta tämä mies aina kääntää keskustelut sellaisiksi että jos hänen tyttöytävä ne näkisi, jättäisi hän miehen siihen paikkaan. Toivoisin vinkkejä miten jatkaa? Miten voisin unohtaa hänet tai saada hänet itselleni kokonaan? Tämä kirjoitus oli myös ajatusten setvimistä, johonkin oli pakko purkaa huoleni. Kokemuksia samankailtaisista tilanteista olisi myös mielenkiintoista kuulla.

Kommentit (2)

Vierailija

kuule cherry,
kokemuksen syvä rintaääni täällä sanoo, että jos se on vaan ihastus, se menee ohi. ja anna sen mennä ohi. jos jätkä ei oo ees kertonu tyttöystävälleen sinusta, se pelleilee sun kanssa. tiedän, ettei se tapahu hetkessä, mutta se menee ohi. kunhan et tee ennen sitä mitään, mihin et oo valmis. ja mielellään tietenkään mitään sellastakaan, mistä ite olisit tyttöystävänä mustasukkanen. ajatuksilleenhan sitten ei hirveesti mitään voi...

Vierailija

Pakko nostaa tätä viestiä, koska itselläni on tällä hetkellä ihan tismalleen samantyylinen tilanne, tosin mieskin asuu Suomessa. Hän seurustelee, ilmeisesti asuukin tyttöystävänsä kanssa. Mies on kuitenkin käynyt luonani useita kertoja ja kertonut useaan kertaan pitävänsä minusta. Hän kehuu minua kauniiksi ja lähettelee suloisia viestejä, mutta en myöskään oikein osaa suhtautua.. Tässä tilanteessa mies on pettänytkin (miten nyt kukakin suhteessa ajattelee, itse ajattelisin kuitenkin intiimin koskettelun pettämiseksi), joten tuntuu aika pahalta.

Haluaisin, että mies kertoisi tästä tyttöystävälleen, mutta en tiedä.. Olen varmaan myös pelkkä pelinappula? Tällaista satunnaista huvia arkeen?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat