Ystäviä isolla Yyyyyllä! :) Löytyykö?

Vierailija

Olen 19-vuotias nuori nainen ja olisi kiva löytää kaverin, ystävän, ystäviä tai kavereita juttuseuraksi, lenkkeilemään, leffailemaan tai iiihan mitä vaan! Tykkään itse ainakin tehdä kaikenlaisia juttuja ja olen suht avoin kaikelle, eikä ole mitään kriteerejä näille haussa oleville "kavereille" koska se ois ihan TYHMÄÄ!

Oon itse satakunnan suunnilta, mutta lähialueiltakin toki tai miksei kauempaakin olisi kiva löytää uusia tuttavuuksia! :)

Kiinnostuneita?!

Kommentit (9)

Vierailija

pitäsköhän sun ensin sitten kertoa, et millainen sun ajatusmaailma on... Muuten varmaan vähä vaikea tietää olisitko samanhenkinen!

Vierailija

Anonyymi; ihan oikeessa olit, tajusin vasta itsekin ton... xD mutta siis vaihdoin tota kuvausta vähän.. Jos kiinnostuneita niin olis kiva jutskata sitten lisää! :)

Vierailija

Olisi ihanaa löytää oikea kaveri juttuseuraksi ja leffaseuraksi ja vaikka mihin muuhun kivaan! Asun ihan pääkaupunkiseudun lähettyvillä ja olisi mukavaa tutustua lisää. Laita viestiä namuliini@luukku.com jos yhtään kiinnostaa :)

Vierailija

Heippa!
Tääl pyöriessä huomasin tän viestin ja päätin kokeilla tätä et voiks tääl oikeesti tutustuu kehenkään ;D No mutta kuitenkin, ite oon pk-seudulta 17 vuotias mut totaa.. jos pistäisit vaikka viestiä tähän : kookookk@hotmail.fi
niin voidaa sitte jutella vaikka lisää. :--)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat