Avautuminen

Vierailija

Mun on ihan oikeesti pakko saada avautua nyt jossain!

Eli olen alaikäinen tyttönen, joka on kokenut paljon elämäsä aikana. Nyt tuntuu siltä, että on todennäköisyydet masentuneisuuteen tms. Olen tehnyt kaikenlaisia masennustestejä netissä (suuntaa antaviahan ne on mut kuitenkin) ja kasilla oli mieliala-kysely ja sain senkin mukaan masennuksen, mutta huijasin sitten terkkaria, että " olin sillon väsynyt, kun tein sen " todellisuudessa se oli tosissaan tehty. Pelkäsin silloin, että joudun hankaluuksiin tai jotain...? Vähän aikaa sitten vinkkasin oikealle äidilleni masennuksen mahdollisuudestaa, mutta ei vissiin edes kiinnostanu. HIPHEI.

Jos jotakuta kiinnostaa niin voin toki kertoa lisää :)

Kommentit (2)

Vierailija

Hei.

Tuo kuulostaa itselleni kauhean tutulta, koska itse olen kärsinyt masennuksesta ja kärsin vieläkin. Jos haluat, niin voit ottaa muhun yhteyttä (tanttara-@luukku.com)

Kuuntelen ja autan mielelläni miten sitten voinkaan auttaa.

Vierailija

Jos susta tuntuu ettei sun äitis ota sua tosissaan ni voitha mennä puhuu terkkarille tai koulupsykologille niilhän on tietääkseni vaitiolovelvollisuus. Et varmasti joudu ongelmiin siitä :) voit pyytääki sun koulupsykologii soittaa sun vanhemmille tai se voi ehottaa itekki sitä, ni ottais sun äitiki viimestää sillon sun ongelmat tosissaan. kävin itekkin lukioaikoina kerran puhumassa terkan kanssa ongelmista enkä joutunu mihinkään ongelmiin siitä, päinvastoin :)

voithan puhuu myös kavereille, jos se tuntuu luontevalta ;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat