Hämeenlinnalaisia?:)

Vierailija

Moi!
Löytyykös täältä ketään Hämeenlinnan seudulta?:) Olis mukava tutustua uusiin ihmisiin ja parastahan ois, jos näistä uusista tuttavuuksista tulis hyviä ystäviä. Olen 26-vuotias iloinen, energinen, avoin, menevä, spontaani ja huumorintajuinen tyttönen Hämeenlinnasta ja tahtoisin lisää samanhenkisiä ystäviä, joiden kanssa viettää aikaa ja pitää hauskaa. Mielikuvitus on rajana, tehdään mitä tykätään ja mennään mihin tykätään, mutta ei hissutella kotona iteksemme!:):) Jos teitä hämeenlinnalaisia löytyy niin laittakaapa s-posti-osoitetta niin laittelen viestiä tai laittakaa suoraan viestiä mulle freefall@wippies.fi niin tutustutaan ja tavataan:)

Kommentit (1)

Kristiina

Moikka. Olen myös vailla ystävää ja huomasin sinun ilmoituksesi. Olen jo yli 30v ja asun Hämeenlinnassa. Ei kai ikääni ole liikaa? Toivottavasti ei. Olen iloinen, hieman ujokin, tällä hetkellä tuntuu et masentaa kun ei oo niitä kavereita joitten kanssa mennä ja tehdä jotain kivaa muutakuin oma mies. Lemmikkiäkään ei ole. Eikä mulla oikein ole mitään varsinaista liikunta harrastusta. Pidän kyllä esim ratsastuksesta, uimisesta, lukemisesta, musiikista, ja puutarhasta jota ei  myöskään ole.

Toivottavasti otat minuun yhteyttä pian niin tutustutaan lisää. Terv   Kristiina    

Vierailija

Moi!
Löytyykös täältä ketään Hämeenlinnan seudulta?:) Olis mukava tutustua uusiin ihmisiin ja parastahan ois, jos näistä uusista tuttavuuksista tulis hyviä ystäviä. Olen 26-vuotias iloinen, energinen, avoin, menevä, spontaani ja huumorintajuinen tyttönen Hämeenlinnasta ja tahtoisin lisää samanhenkisiä ystäviä, joiden kanssa viettää aikaa ja pitää hauskaa. Mielikuvitus on rajana, tehdään mitä tykätään ja mennään mihin tykätään, mutta ei hissutella kotona iteksemme!:):) Jos teitä hämeenlinnalaisia löytyy niin laittakaapa s-posti-osoitetta niin laittelen viestiä tai laittakaa suoraan viestiä mulle freefall@wippies.fi niin tutustutaan ja tavataan:)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat