Pettämisestä...

Vierailija

Olemme seurustelleet poikaystäväni kanssa kohta vuoden. Poikaystäväni ihastui minuun ensi tapaamisesta lähtien ja haaveli minusta lähemmäs vuoden ennen kuin aloimme tapailla. Kaikki ystäväni ovat sanoneet että minä olen paljon parempi kuin poikakaverini ja he ihmettelevät miksi seurustelemme. Minä kuitenkin rakastuin poikaystävääni siitä syystä että uskoin että hän ei ikinä satuttaisi minua.

Nyt kuitenkin sain selville että eräs nainen on suudellut häntä ku he ovat olleet humalassa muutama kuukausi sitten. Hän kuitenkin väittää että käänsi päänsä pois. Sain myös selville että eräs toinen nainen on mennyt hänen viereensä nukkumaan kun hän on ollut sammuneena sänkyyn, sekin muutama kuukausi sitten. Olen kysynyt molemmista asioista aikaisemmin mutta hän myönsi asiat nyt vasta, koska hänen ystävänsä kertoi minulle asioista.

Mitä mieltä olette, pitäisikö minun jatkaa seurustelua poikaystäväni kanssa, vai olisiko aika palata sinkkuiluun ja jatkaa uskollisen miehen etsintää?

Kommentit (2)

Lenune
Seuraa 
Liittynyt3.7.2011

Jos ymmärsin oikein niin kyseessä on siis tapaus, että toinen nainen on molemmissa tapauksissa lähennellyt poikaystävääsi. Kannattaisi jutella asiasta ja kysyä, että miten tilanteeseen päädyttiin, miksi toinen nainen on suudellut häntä ja miksi toinen tullut viereen nukkumaan. (Sammuneena on aika hankala vastustaakaan, joten poikaystäväsi ei ainakaan jälkimmäisessä ole välttämättä tehnyt itse mitään tilanteeseen päätymiseksi.) Tietysti, jos ei ole aiemmin myöntänyt asiaa, niin onhan se vähän hämärää. Miksi kieltää, jos itse kokee olevansa "syytön".

Toisaalta taas, vaikka poikaystävällä olisikin osuutta tapahtumiin, flirttailua tai vastaavaa, joka on ehkä edistänyt tilanteita..silti tapahtumat ovat tapahtuneet muutamaa kk aiemmin, ilmeisesti lyhyen ajan sisällä. Tästäkin kannattaisi kysyä, että mitä ajatuksia ylipäänsä nuo tapaukset herättivät poikaystävässä. Jos hän sanoo, että kadutti tai tunsi tehneensä väärin jne, eikä tuon jälkeen ole tapahtunut mitään vastaavaa niin itse antaisin anteeksi. Hetken se ottaa, että luottamus palautuu, mutta voi hyvinkin olla, että mies on oikeasti säikähtänyt tapahtunutta, eikä enää halua joutua vastaaviin tilanteisiin. Kaikki tekevät virheitä ja osa oppii niistä, osa ei. Jos mies ei ole oppinut tuosta mitään niin se toistuu ja sitten voi "hyvillä mielin" jättää tuollaisen miehen. Mutta jos sen tekee heti, niin saattaa jäädä vaivaamaan, että entä jos kyseessä sittenkin oli vahinko, jota mies tosiaan katui.

Mutta muista, ettet voi vaikuttaa siihen ihastuuko joku muu mieheesi. Ainakin tuossa kun kerroit niin nuo kuulosti siltä, ettei mies ole ollut aloitteen tekijä ja silloin on aika turha syyttää miestä. Toki hän voisi tehdä selväksi että on varattu, mutta humalassa ei välttämättä tajua randomnaisen (varsinkin jos on ns kaveri entuudestaan) iskuyritystä, ennen kuin tämä on ihan huulilla, kirjaimellisesti. Puhukaa, ja jos mies ei puhu niin sitten ehkä epäilisin jotain...

Vierailija

Mulla oli aika samanlainen tilanne tässä vähän aikaa sitten. Mäkin ihastuin exääni samasta syystä ku sinäkin, eli en uskonu että hän vois koskaan pettää mua. Mutta, kuinkas siinä sit kävikään... Oli ollu bileissä jotka oli täynnä tyttöjä. Kävin jätkän tunnuksilla facebookissa, ja löysin kuvan, jossa joku pussaa sitä. Raivosin siitä aika lailla, kysyin että miksei estäny, mutta ei osannu vastata. Sit sain selville, että exä oli pussannu huulille jotakin muuta naista toisissa bileissä sillä samalla porukalla. Hän kielsi kaiken. Kun sanoin, että mulla on todisteet, että oon nähny kuvia, niin sanoi, ettei oo valehdellu mulle. Oli sanonu, että "ei tapahtunu mitään", ja vielä väitti samaa. Kuulemma muiden pussaaminen ei oo mitään. Meidän juttu sitten päättykin siihe, osittain pettämisen takia, mutta isompi syy oli se, että ei voinut olla mulle rehellinen.

Tietty tää nyt on vaan yksittäinen huono kokemus, mutta sinuna kyllä olisin erittäin varuillani! Varsinkin toi salailu, sitä ei kyllä kannata kattoa. Jos oot ollu ns. päällekäyvä ja suutut helposti, voi mies sen takia pelätä kertoa totuutta, tai että ei jaksa kuunnella valitusta. Mutta jos et oo, niin ei oo kyllä miehellä ihan puhtaat jauhot pussissa. Myönnän, että oon vähän katkera ja pettynyt miehiin exäni tempauksien takia, erostakin on vasta 3 viikkoa aikaa, joten suhtaudu tähän viestiin sen tietäen. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat