Olen aivan sekaisin!

Vierailija

Minulla on seksisuhteeksi yhdessä määrittelemämme juttu samassa työyhteisösssä olevan itseäni 10 vuotta vanhemman miehen kanssa. Seksi on parasta, mitä olen koskaan saanut ja hänen huomionsa ja seuransa saa minut, sitoutumiskammoisen ihmisen erittäin tyytyväiseksi.
Suhteemme on kuitenkin alkanut saada outoja sävyjä: huomaan kaipaavani häntä, odotan hänen viestejään ja salaisia katseita työpaikalla. Puhumme lähes joka ilta facebookin chatissä tai tekstiviestittelemme. Lähdemme mahdollisuuden tullessa samaa matkaa töistä ja jopa käymme ruokakaupassa matkallamme koteihimme. Myös hän tuntuu haluavan huomiotani.
Ongelma tässä on monet eroavaisuudet ja esteet (ikäero, sama työpaikka, mies vasta eronnut pitkästä suhteesta, elämäntavat) tiellämme ja pelkään tämän jo hieman muulta kun seksiltä vaikuttavan suhteemme rikkovan minut. Lisäksi pelkään, että tulen hyväksikäytetyksi eroahdistukseen, enkä myöskään halua olla itsestäänselvää halpaa hupia.
Kysynkin teiltä puolueettomilta, miltä tämä teistä kuulostaa? Tulisiko minun tosiaan olla niin varuillani kun tällä hetkellä olen?

Kommentit (1)

Vierailija

Minun mielestäni tietty varovaisuus on aina hyvästä. Jos kerran olette niin erilaisia ja välillänne on noinkin paljon esteitä, epäilen vahvasti, että sinä olet tällä hetkellä laastari, jonka tehtävä on nostaa miehen itsetunto eron jälkeen.

Toisaalta sanot jo alussa, että olette jo määritelleet suhteenne pelkäksi seksisuhteeksi. Mikset siis nauttisi siitä täysillä ja ottaisi irti kaikkea sitä, mitä tuollainen suhde voi tarjota. Kun vielä olet sitoutumiskammoinen, pinnallinen, pelkän ruummiillisen tyydytyksen antava suhde sopii sinulle parhaiten. Paljon pahempihan olisi, jos seurustelisit miehen kanssa joka haluaa vakituisen, ikuisesti sinun -suhteen ja itse haluait vain seksiä.

Mut joo siis mun pointti on että todennäköisesti oot vaan laastari, mutta kun et kerta itsekään halua sitoutua niin, mitä väliä. Nauti!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat