Vastaathan! 24-27 vuotiaille naisille

Vierailija

Miten te 24-27 vuotiaat naiset pukeudutte? välil tuntuu et pukeudunku teini oon muuteki hakuses tyylini kanssa ni siks utelen miten te muut.. oonko ihan riitardi tyylissä (:

1. Minkä ikäinen olet?
2. Minkä väriset hiukset entä silmät sinulla on?
Miten pukeudut
a) arkena/töihin?
b) baariin/juhlaan?
c) millainen takki?
- entä mitä merkkiä vaatteissa suositte eniten?
- entä värit?
- millaisia kenkiä käytät arkena? entä baariin?

(Anteeksi että laitoin tän topikin tänne mutten voi laittaa sitä sille kuuluvalle puolelle koska tää vaatii rekisteröitymistä mutta KIITOKSIA PALJON KAIKILLE KETKÄ VIITSIVÄT VASTATA!)

Kommentit (2)

Vierailija

Olen 26-vuotias. Hiukset on vaalean ruskeat ja pitkät (puoleen selkään) ja silmät on tumman ruskeat. Yleensä käytän farkkuja(nyt kaapista löytyy blend:n farkkuja..pillejä, normeja..löytyy myös farkkuminihame), värikkäitä mm. tummanpunaisia, liloja toppeja, takkina käytän mustaa nahkatakkia..löytyy tyköistuvaa ja pusakkamaista..jakkuja käytän myös. En välttämättä erityisesti mitään tiettyjä merkkejä käytä, mutta viimeiset hankinnat vila, vero moda, stocker, jsfn. Tykkään pitää vaatteita, jotka on tyköistuvia/tiukkoja, värikkäitä, nuorekkaita ja joissa on ripaus asennetta. Tykkään pukeutua usein tyylillä myös arkena ja osa "arkivaatteista" kelpaa hyvin kyllä baariin/juhliinkin. Baarissa/juhlissa käytän melko rohkeita/seksikkäitä nahkakorkosaappaita, arkena joko tasapohjasia vapaa-ajankenkiä tai nilkkureita, joissa korkoa n.10cm.
En tiedä oliko tästä apua, mutta toivottavasti:)
Itelläkin on tyyliä tullu ajateltua, et voiko sitä enää pukeutua niin kuin ennen ja kyllä tässä on pieniä muutoksia tyylissä tapahtunutkin. Esim. nyt olen aivan rakastunut tiettyihin vaatteisiin, joita en aiemmin olisi päälleni laittanut mistään hinnasta ja toisaalta tietyt vaatteet, joita joskus käytin, on nykyään heitetty/annettu pois:D Niin sitä muuttuu ja tyyli muuttuu samalla. Mutta ite aattelen asian niin, että tärkeintä on pukeutua siten, mikä tuntuu omalta ja hyvältä ja mikä sopii oman persoonan tyyliin:) Ei sitä ikää niin tarvi ajatella;) Eikä kannata pelästyä, jos kadulla tulee vastaan joitain vasta parikymppisiä, joilla sama tyyli. Jos voi vielä pukeutua nuorekkaasti niin ehdottomasti kannattaa rohkeasti pukeutua siten!:)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat