Too fast, too soon?

Vierailija

Oon seurustellut poikakaverini kanssa reilun vuoden ja muutimme syyskuun alussa yhteen. Itse haaveilen kovin kihloista, naimisiinmenosta ja lapsista. Tiedän, että kaverini haaveilee samoista asioista. Tuntuu, että itse pidän liikaa kiirettä ja toinen jarruttelee. Ahdistun vain joka kerta, kun ajattelen tulevaisuuttamme koska se tuntuu niin kaukaiselta... Tiedän, että pitäisi nauttia siitä mitä on mutta haluan avioitua mieheni kanssa koska rakastan häntä kovasti enkä malttaisi odottaa. Pari kolme vuotta ei ole kovin pitkä aika, mutta nyt se tuntuu ikuisuudelta.. Kaipaisin samanhenkisen mielipidettä asialle ja päätin kirjoittaa tänne.

Kommentit (1)

Vierailija

Mikä kiire teillä on? Ehditte olla koko elämänne kihloissa&naimisissa ja tehdä niitä lapsia. Jos liikaa pidät kiirettä kun toinen selkeästi jarruttelee niin voi olla, että miestä alkaa ahdistamaan ja homma voi tyssätä siihen.. Olette olleet kumminkin niin vähän aikaa yhdessä, että malttakaan nyt vielä hetki tutustua toisiinne kun ei teillä oikeasti ole mihinkään kiirettä. Mite se naimisiinmeno sitä paitsi tuo lisää suhteeseenne? Ettekö voi olla yhdessä ilman, että oletta naimisissa?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat