Apua, ujon miehen kanssa ongelmia..

Vierailija

Cosmonaiset, tarviin nyt teidän apuanne! Olen 21-vuotias nainen, joka on toivottoman ihastunut erääseen mieheen, ujoon sellaiseen. Ollaan samassa työpaikssa (oon sijainen joten ei kovin usein nähdä) ja työkaverini mukaan mies katselee minua salaa, mutta kas kummaa, heti kun käännään katseeni kyseiseen mieheen, tämä on kuin minua ei olisikaan. Kaveri oli sitten vihjaissut miehelle baarissa, että olen kiinnostunut ja mies oli vastannut että meidän pitäisi jutella. No, 2 päivää myöhemmin kyselin sosiaalisessa mediassa kuulumisia, niin mies lähti pakoon.. töissä koko seuraava viikko oli hivittävä, kummatkin oli paniikissa kun näimme vain toisemme kunnes sitten olimme kahdestaan, sanoin että odotan niin kauan kunnes mies avaa suunsa ja haluaa puhua. Tästä on kulunut reippaasti yli kuukaus, mutta mitään ei ole tapahtunut. Mutta tämä miekkonen on kuulemma vieläkin katsellut minua kaukaa, niin mikä ihme häntä vaivaa? Onko hän tosiaa niin ujo ettei uskalla aloitetta tehdä? Aloitteen tekeminen on minullekkin vaikeaa, ujo kun satun olemaan..

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat