Kuinka unohtaa exän sanomiset...

Vierailija

Yritän säästää turhilta höpötyksiltä :D Ja hiukan huono otsikko... Exän kanssa seurusteltiin muutamia vuosia sitten jonka jälkeen ollaan oltu kavereita, vähä enemmän kuin kavereita ja välillä ei väleissä ollenkaan. Fakta kai on etten oo täysin päässyt vielä exästä yli, mutta mietin edelleen, vuosien jälkeenki paljo joitakin nimenomaisia exän sanomisia. Aluks en meinannu millään päästä yli meidän erosta, että miks exä ei halunnukaan olla yhdessä... Exä kuitenki sanoo aina että on tunteita, mutta ei halua enempää. Ollaan keskusteltu aiheesta tasaisin väliajoin ja joka kerta jää vaivaamaan nää exän sanomiset. Tuntuu et exän selitykset, että miks hän ei halua olla kanssani, ovat tekosyitä. Pyörittelen niitä päässäni ja suren kohtaloani :D Kai en vaan pääse yli ajatuksesta miks exä ei halua olla kanssani. Kellään muulla ollut samanlaista tilannetta? Kuinka siitä päässyt yli? Tiedän kyl ettei asiaa auta yhtään se, että ollaan exän kaa silloin tällöin tekemisissä, välillä aika paljonkin :|

Kommentit (11)

Vierailija

Tuttu tunne! Parisen vuotta oli juttua miehen kanssa. Välillä nähtiin kerran-pari viikossa ja välillä oli taukoja, mutta ei mitään vakavampaa koska mies ei sitä halunnut. Mitä syitä olet sitten saanut miksi exäsi ei halua olla enää yhdessä kanssasi? Minä olen saanut syitä mm. ei ole seurustelijatyyppiä, olemme erilaisia, kaverit vittuilee jne. Vaikka meillä on kuulemma ollut aina hauskaa yhdessä ja tykkää minusta ja blaa blaa.. Minä taas menin ihastumaan liikaa enkä pääse millään yli, pyörittelen vaan mielessäni että mitä olen tehnyt väärin ja jos olisin silloin ja silloin sanonut erilailla niin voisimmeko nyt olla yhdessä. Koko ajan vaan elättelee toiveita, että josko se joskus vielä jotain haluaisi..argh!!

Vierailija

No niin, kuulostaa niin tutulta tuo että meillä on hauskaa yhdessä ja tykkää... :( Mitä mies tarkoittaa tuolla, että kaverit vittuilee? :O Selitykset on ollu aika surkeita; ei tiedä mitä haluaa, ei ole aikaa, ei tunnu siltä ym... Alunperin suhde kaatui lähinnä välimatkan takia, mutta nyt asutaan samassa kaupungissa. Kuitenki sanonu välillä että joskus tuntuu että vois tulla jotain... Mutta sitten kun asiasta keskustellaan niin ei kuitenkaan :( Ja sehän ei tilannetta tosiaan yhtään helpota! :D Alkaa sit nimeomaan elättelemään toiveita... Mäkin mietin varsinki eron jälkeen koko ajan mitä tein väärin ja mitä oisin voinut tehdä eri tavalla jne :(

kolibri989
Seuraa 
Liittynyt3.8.2011

itellä samanlainen tilanne: ollaan erottu kaks kertaa ja välillä oltu ettei ollu puhuttukaan toisillemme ja sit se ottaa yhteyttä ja sit ollaan oltu läheisiä muttei seurusteltu. sit saan selville et se alko seurustelee uuden kanssa eikä kertonu mulle siitä mitään! odottelin vaan hyväuskoisena että koskakohan se tekstailee ja koska nähään :( mut sit niitten eron jälkeen se taas otti yhteyttä ja oltiin taas tosi läheisiä ja se kerto et se etti samaaan aikaan netistä seuraa. kerran se oli yötä luonani ja siinä sit puuhailtiin ja sit se aamulla kerto et se tapaa jonku likan sinä päivänä. mä oikeesti oltin et what fuck?! ei niille tullu mitään mut aina ku sillä ei oo ketään sillä hetkellä, niin se ottaa muhun yhteyttä ja sit ollaan niin ns.rakastuneita. ja heti ku löytää jonkun niin heittää mut niinku roskan pois elämästään!! mua oikeesti ärsyttää exän käytös! joten tiedän kyl miltä susta tuntuu.
en mäkää oo päässy yli erosta vaik siitä on vaik kuinka kauan aikaa, exällä sen jälkeen ollukki vaik kuinka monta naista... eihän siitä pääse kunnolla eroon ku toinen soittelee välillä viereen ja sit unohdetaanki taas yht.äkkiä.
huh, tulipas romaani :D

Vierailija

kolibri989, ymmärrän suakin, koska meilläkin on välillä ollut kuviossa muita. Yhteydenpito ei vaan meidän välillä ole koskaan loppunu niihinkään tilanteisiin, vaikka alussa/välillä ollaan saatettu pitää vähemmän yhteyttä... Kyllä sen vaan tajuaa miten väärin toinen on kohdellu muttei näköjään osaa koskaan päästää täysin irti :D Ehkä jos löytyis jonkun toisen elämän rakkauden niin sitten se toinen unohtuis, mutta kun tuntuu ettei kukaan muu edes kiinnosta :D :(

Vierailija

kolibri989, ymmärrän suakin, koska meilläkin on välillä ollut kuviossa muita. Yhteydenpito ei vaan meidän välillä ole koskaan loppunu niihinkään tilanteisiin, vaikka alussa/välillä ollaan saatettu pitää vähemmän yhteyttä... Kyllä sen vaan tajuaa miten väärin toinen on kohdellu muttei näköjään osaa koskaan päästää täysin irti :D Ehkä jos löytyis jonkun toisen elämän rakkauden niin sitten se toinen unohtuis, mutta kun tuntuu ettei kukaan muu edes kiinnosta :D :(

Vierailija

Hmm.. no kuulemma kuulee kavereilta paljon kuittailua jutustamme. Tiedä sitten miksi ottaa siitä niin itseensä, eikö se oli normaalia miesten välillä että kuittaillaan.. ellei sitä sitten ihan oikeasti tule joka tuutista ja koko ajan. No meillä ei suhde voi kaatua kun ei sitä varsinaisesti ole ollutkaan.. Nykyään tuntuu menevän aina riitelyksi touhu jossain vaiheessa kun nähdään..

Hauskaahan on se, että mies ei halua mitään eikä kiinnosta ja blaablaa, mutta kun olin baarissa toisen miehen kanssa niin johan alkoi kiinnostamaan ja tuli taas yhteydenottoa. :D Mutta miksi oi miksi?? Jos ei kiinnosta niin miksi sitten käyttäytyy noin?

Inomus
Seuraa 
Liittynyt5.3.2010

Onpa kiva saada vähän vertaistukea, luulin et oon ihan kajahtanu ja säälittävä, kun en osaa päästää exästäni kokonaan irti, eikä se ilmeisesti musta.. :D Kun erottii ni joudun sanomaan, et hei nyt ihan oikeesti, voitko olla pitämättä yhteyttä vaikka kahteen viikkoon! Vähän vaikee yrittää päästä yli ja jatkaa elämää ilman toista jos sillä on koko ajan jotain asiaa.. Kesällä välit sit lämpeni ja vietettii aika paljon aikaa kahestaan millon missäki.

Mä oon kuitenkin välillä vähän herkkä ja kiivas luonne joten suutahdin hälle ja sit alko puhelakko ja vihottelu. Se meni kuitenki jossain vaiheessa ohi ja taas oli elokuunalussa jotain säätöä.. :D Sinä hetkenä kun tulee mahollisuus olla lähemmissäkin väleissä ni unohtuu kaikki riidat ja sit sitä kuvittelee et no nyt on hyvät sännöt tällä säätämisellä, ehkä onnistutaan pysymään väleissä! Ja mitä vielä..

Eli joo, tiivistetysti tää on tällasta on-off-meininkiä. Mut se off-vaihekin on semmonen, et ollaan ehkä tavallista enemmän yhteysksissä, ei olla yleensä paria päivää kauemmin puhumatta/tekstaamatta. Nyt ollaan taas ns. kavereita, mut en todella tiiä kuinka kauan tätä jatkuu. Missään vaiheessa ei olla eron jälkeen leikitty pariskuntaa, eikä meidän kaverit tiedä meiän säätökausista mitään. Ihan hauskaa tää on ollu, vaikka välillä just mietin että mitähän helvetin järkeä tässäki oikeen on. Mut niin vaan tuntuu kivalta, kun on joku tuttu jonka läheisyyttä voi välillä ikään ku vuokrata :D

Vierailija

Järkevää se ei aina tunnu olevan, mutta hauskaa kuitenkin ;) Vaikka monilta sydänsuruilta olis säästynyt jos ois lopettanut säätämisen kokonaan eron jälkeen kerrasta poikki... :O Riidat exän kanssa on kans tuttua kuviota. Muutaman kerran on ollut niin pahoja riitoja, etten olis uskonu että tullaan enää väleissä olemaankaan... Ehkäpä siinä vaan sitten on jotain molemmin puolin kun riidat on sovittu/unohdettu... Huh, monen muun kanssa olisin varmaan jo aikapäiviä sitten yksinkertaisesti kyllästyny koko touhuun tai koko tyyppiin :D

Vierailija

Minun oli yllättävän helppoa päästää loppujen lopuksi exästäni irti. Olimme yhdessä kolmisen vuotta, lopulta hän kuitenkin jätti minut. Sen jälkeen olimme tiiviisti yhdessä kuitenkin, ikäänkuin ystävinä kunnes seksi tuli takaisin mukaan kuvioihin. Lopulta poika sitten meni kuukaudeksi "maan alle", kärsin sydänsuruista ja lopulta kun exäni suvaitsi saapua takaisin kuvioihin, hän haukkui minut lyttyyn. Olin kuulemma syyllinen hänen itsemurhayrityksiinsä jne.

Ehkä menee ihan asian vierestä, mutta olen hyvin iloinen siitä että hän teki noin inhottavan tempauksen, en ehkä olisi muuten osannut jatkaa matkaani. Hän loukkasi ja satutti sanoin minua, mutta ei se enää tunnu juurikaan missään. Olen saanut oman elämän raastavan on/offaamisen sijasta. (:

Vierailija

Monesti taitaa tuollaiset ikävät asiat saada pääsemään yli. Exäkin on tehnyt välillä inhottavia temppuja, jonka jälkeen oon ollut niin vihainen, että oon vaan halunnut unohtaa koko jätkän ja onnistunukin siinä hetkeks. Kuitenki se ikävä on palannut takas jossain vaiheessa :D Inhottaavaa kun monesti kuvittelee päässeensä yli, mutta lähes aina palaa samaan :(

Vierailija

Nyt tuli mitta täyteen exän kanssa. Ei siitä koskaan pääse yli jos jatkaa tätä säätöä vaan koko ajan ja nyt alkaa mennä viimesetkin hermot exän temppuihin... Nyt täytyis vaan pysyä päätöksessään. Jos jollain on hyviä vinkkejä niin saa kertoa :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat