En ymmärrä sitten yhtään miehiä!

Vierailija

Minulla on ollu vuoden verran sutinaa yhden pojan kanssa. Aina välillä meillä ei ole ollut mitään ja pian hän taas haluaa olla minun kanssani. Hän on myös kertonut, että pitää minusta. Ja minä myös pidän hänestä todella paljon. Mitä pitäisi tehdä? Etsiä uusi vai olla välittämättä tästä jätkästä?

Kommentit (9)

Vierailija

ei niitä kukaa oikee käsitä... jos tuntuu ettei asiat ala sujuu niin unohda koko tyyppi, kyllä sä vielä jonku paremman löydät <3 muistat vaa kuunnella ittees, mieti paljonko oot valmis uhraan tän jätkän vuoksi ja paljonko oikeesti välität hänestä

Vierailija

Välitän hänestä todella paljon ja uskon, että hänkin välittää minusta. Voisikohan hän olla sitoutumiskammoinen? Tuntuu vaan todella vaikealta unohtaa koko tyyppi. No toivottavasti jotenkin pääsen hänen päänsä sisään!!!

Vierailija

Asiasta selviää, jos uskaltaa kysyä/jutella sen kyseisen miehen kanssa?
Mikään ei voi mennä väärin/pieleen, jos keskustelette. Sen sitoutumiskammon saa selville heti. Joko suoraan kysyt, että haluatko seurustella, tai sitten juttelette ja kyselet kaikkea mistä hän tykkää ja näin, jonka jälkeen voit kysellä vähän siltä haluaako hän alkaa seurustella.

Tuon paremmin en itse osaisi neuvoa sinua.. Ainoa järkevä ja viisas tieto vain. :o

Vierailija

Hmm yrititkö siis sanoa että teil on on-off-suhde ja olette seurustelleet/seurustelette nytkin? Vai että ette ole koskaan seurustelleet vaan olette ns fuckbuddyja? Nimittäin sellasesta vakipanosta on taitaa vaikee päästä tyttöystäväks... Jos haluat tosiaan tyypistä poikystäväsi laita sille kunnon ehdot: joko alatte seurustelemaan ja olette oikeassa parisuhteessa tai sitten ette enää tapaa. Eiköhän sil selvii haluuko se susta muuta ku seksii.

Vierailija

kyllä hän voi olla sitoutumiskammoinen.. oma nykyinen avomieheni oli sitoutumiskammoinen vielä minut tavatessaan, mutta sitten siinä tapahtui jotain.. ainakin minä tein selväksi että en mikään lelu ja sitten kun se ei näyttänyt menevän perille niin jätin vastaamatta ko. jätkän viesteihin. Sitten se tapahtui, alkoi tulemaan anteeksipyyntöjä ja aneluja että voitaisiinko nähdä vielä. :) Eli niille siis pitää vaan sanoa suoraan mitä ite haluaa ja jos ei tuu vastausta niin näyttää takataskuja:) kyllä ne tulee perään jos niissä on yhtään miestä, jos ei niin sitten löydät paljon paremman, usko pois :)

Vierailija

Kyllä, olen ollut nitten ns. kylmä ja vaikeastitavoiteltava ämmä ja hän on ottanut minuun yhteyttä ja pyytänyt anteeksi ja jopa halunnut keskustella minun kanssani.

Vierailija

Se haluua sulta vain seksiä sillon kun häntä sattuu kiinnostamaan, silloin puhuu kauniita asioita ja lepertelee ja lupailee kuun taivaalta. Kun naikkosen haarat aukeaa niin mies taas katoaa hetkeksi. (kokemusta)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat