Uusia kavereita hakusessa :-)

Vierailija

En tiedä uskonko voivani löytää tälläisen palstan kautta sellaista kaveria tai ystävää mitä kaipaan, mutta yrittänyttä ei laiteta :-)

Asustan Pirkanmaalla ja ikää on mittarissa 20 vuotta. Mua voisi kuvailla toisaalta puheliaaksi, huumorintajuiseksi ja rennoksi hassuttelijaksi, toisaalta syvälliseksi, pohdiskelevaksi ja herkäksi haaveilijaksi. Olen myös ennakkoluuloton sekä suvaitsevainen. Toivottavasti säkin olet, sillä vaikka tulen toimeen kovin monenlaisten ihmisten kanssa, suvaitsemattomuutta en pysty suvaitsemaan.

Hakusessa on kaveri tai ehkä jopa ystävä, jonka kanssa viettää vapaa-aikaa. Olisi huisin mukavaa lähteä yhdessä leffaan tai vaikka jollekin keikalle, mennä istuskelemaan kahvilan nurkkapöytään höpöttelemään tuntikausiksi kaikesta maan ja taivaan välillä, yökyläillä toisen luona tyttöjen iltoja viettäen, käydä syömässä tai baareilemassa, matkustella Suomen sisällä tai kenties ulkomaillakin ja ihan vain hengailla jutellen ja nauraen sekä tarvittaessa avautuen negatiivisemmistakin ajatuksista ja fiiliksistä. Nettituttavuuksia en siis ole etsimässä, sillä mulla on pulaa nimenomaan niistä "oikean elämän" kavereista. Tällä hetkellä on oikeastaan vain muutama sellainen, ketkä asuisivat lähellä tai ovat valmiita tapaamaan välimatkasta välittämättä. Jos sä kuitenkin olet sellainen, älä enää aikaile vaan vastaa mulle ja kerro itsestäsi niin päästään tutustumaan.

En halua laittaa ehdottomia kriteerejä iän, asuinpaikan tai minkään vastaavan suhteen. Kaikki kiinnostuneet saavat vapaasti vastailla, tutustumallahan sen vasta näkee synkkaako vai eikö. Pistäkääs yksityisviestiä tulemaan, se tulee suoraan mun sähköpostiin.

EDIT: Laittakaa vastaukseen meiliosoitteenne, että pystyn vastaamaan teille :-)

Kommentit (6)

Vierailija

Hei!! Kuule.. Jos pystyt ni laitatko, jos vaan oot facebookissa ni tietoja, kun mun s-posti ei suostu enää lähettää sulle viestejä!? mää en tiä mikä siihe oikeen tuli kesken kaike! Ärsyttävää. Laitoin sulle mese kutsun, jos sulla on mese siis. hitto. kirjotin oikein pitkän litanian taas sulle ja nyt se ei pysty lähettään sitä, mut laitan sen tolla yksityisviestillä tuleen kuitenki. :o -Jenni

Vierailija

Upittelen vähän tätä keskustelua :-)

Jos joku ei halua/osaa laittaa yksityisviestiä niin voi heittää osoitteensa tähänkin niin kirjoittelen sitten.

T.Immortal

Vierailija

Löytyisikö vielä lisää uusia tuttavuuksia? :-) Laittakaahan yksityisviestiä tai heittäkää sähköpostiosoitteenne tähän keskusteluun!

T.Immortal

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat