Kavereita stadista :-)

Vierailija

Heippa, oon tällanen kohta 18 täyttävä tyttö stadista. Kavereita löytyy kyllä mut muutama lisää ei yhtään haittais:) mielummin vähän ns. villimpiä tyyppejä sillä tykkään itekkin käydä juhlimassa ja pitää hauskaa, enkä ole todellakaan mikään hiljanen. Ylipäätäänsä jos vaan löytyisi ihmisiä joiden kanssa tehdä tavallisia juttuja, mennä shoppailemaan, leffaan ja käydä vähän juhlimassakin niin ois jees:)

Kommentit (9)

Vierailija

Heeyy oon kans 18 ja vähän villimpi myös ja sitä mun kaverit ei oo ni vois olla kiva tutustuu!:) Onks sulla mitää osotetta tms mihin vois ottaa yhteyttä?

passion
Seuraa 
Liittynyt13.9.2011

Moi:) mä oon 17v Keravalle muuttanu tyttö, oon Helsingissä päivittäin koska aloitin just koulun siellä:p En oo todellakaan ujo enkä hiljainen ja tykkään juhlia usein.. eli tosi menevä oon=) jos kiinnostaa niin mut löytää fb nimellä Tara Saarto!

Vierailija

Moi! Oon 119v. tyttö ja oon ite tos 3 viikkoo sitte muuttanu Helsinkii, Tapulii, noita kavereita ei oikeen täältä päin Suomee niinkää löydy. Olis kiva saada justii sellasia kavereita joiden kans hengata ja pitää hauskaa :) Pari kaverii multaki löytyy mut, ei kavereita oo koskaa liikaa :) Ollu muutenki täs 3 viikkoo aika tylsää omas kämpäs ku omat kaverit jäi tonne Pohjanmaalle mistä muutin ja itellä ei oo tällä hetkellä töitä tai opiskeluja nii noiden kavereiden seura kyl kelpais! Mailii voit laittaa: marremt92@gmail.com ja mailin kautta voin antaa nimeniki nii voi facebookkii lisätä :) Ja itekki oon aika villi tyyppi, temperamenttii löytyy :D

Vierailija

Lainaus:

Moi! Oon 119v. tyttö ja oon ite tos 3 viikkoo sitte muuttanu Helsinkii, Tapulii, noita kavereita ei oikeen täältä päin Suomee niinkää löydy. Olis kiva saada justii sellasia kavereita joiden kans hengata ja pitää hauskaa :) Pari kaverii multaki löytyy mut, ei kavereita oo koskaa liikaa :) Ollu muutenki täs 3 viikkoo aika tylsää omas kämpäs ku omat kaverit jäi tonne Pohjanmaalle mistä muutin ja itellä ei oo tällä hetkellä töitä tai opiskeluja nii noiden kavereiden seura kyl kelpais! Mailii voit laittaa: marremt92@gmail.com ja mailin kautta voin antaa nimeniki nii voi facebookkii lisätä :) Ja itekki oon aika villi tyyppi, temperamenttii löytyy :D

Niin tähän vielä et oon 19v en 119 :D tuli yks 1 liikaa

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat