Olenko vain huomionkipeä?

Vierailija

Homman nimi on tämä, että avokkini ei ole kuuteen viikkoon sanonut rakastavansa minua. Itse olen sanonut tämän muutaman kerran, ilman vastakaikua. Kyllä, teidän että aikaa on kulunut kuusi viikkoa, koska muista tilanteen missä hän niin viimeksi sanoi. Eilen kysyin, miksei hän sano noita sanoja ja kerroin, etten voi ajatella hänen rakastavan minua, jos hän ei kerro sitä. Ei kuulemma osannut sanoa mitään, käski vain lähtemään jos on niin kamalaa. Olenko kauhea vaimo, kun toivon miestäni sanomaan minulle nuo kolme sanaa, jos hän tosiaan tuntee niin? Tiedän, että pianostin häntä ja ettei hän nyt ainakaan sano mitään, muta asia vaivaa minua. Kiitos, jos jaksoitte lukea :)

Kommentit (2)

Vierailija

Minä ainakin haluan kuulla nuo sanat vähintään päivittäin! Eli ei se minusta ole huomionkipeyttä.

Meillä tulee sillon tällön jopa pieniä riidanpoikasia kyseisestä aiheesta, jos jompikumpi on väsynyt, nälkäinen ja toinen kiireinen tai ajatuksissaan. Toinen sanoo että rakastaa. Jos toinen vastaa vaan 'mm', alkaa heti murjotus et 'sä et rakasta mua enää'. Ja sit ei muuta ku lepyttelemään. Ja tätä tapahtuu puolin ja toisin :D

Mut toi sun tilanne kuulostaa tosi ikävältä. Varsinkin toi, kuinka sun miehes vastasi, kun kerroit sille, miltä susta tuntuu. Voimia sulle! Toivottavasti joku osaa antaa sulle neuvoja, joku jolla on vastaavanlaisesta kokemusta. :)

Vierailija

Oma avomieheni on sanonut rakastavansa mua viimeks varmaan jo yli vuosi sitten. Itse en niitä sanoja kaipaa enkä myöskään itse niitä kovin usein sano koska olemme molemmat sitä mieltä että sen ennemmin osoittaa välittävillä teoilla kuin sanoilla. Monella kun sanat voi olla vain sanoja ilman merkitystä mutta teot näyttävät todellisuudessa että välittää.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat