Mitä tehdä exän kanssa?

Seuraa 
Liittynyt18.8.2011

Eli siis tarvitsisin nyt tähän asiaan muidenkin mielipiteitä että mitä tehdä. Tämän kyseisen exäni kanssa on monen vuoden historia takana, siihen kuuluu mm. parisuhteessa oleminen, pelkkä seksisuhde (joka johti sittemmin taas parisuhteeseen", yhden yön juttuja, olemme myös riidelleet tosi pahasti minkä jälkeen emme ole olleet missään tekemisissä, mutta ajan kuluessa sovittu ja palattu taas yhteen, eli käytännössä emme koskaan ole olleet pelkkiä kavereita. Molemmilla on myös ollut muita säätöjä ja parisuhteita välissä. (ja tämä sama show on jatkunut jo about 3vuotta) Molemmat olemme myöntäneet toisillemme että välitämme toisistamme, ja exäni myös oli sanonut kaverilleni että ei ole ketään samanlaista kuin minä. Silti ikinä yhdessä oleminen ei onnistu. Molemmat osapuolet ovat pettäneet suhteen aikana, tai sitten aika ei ole vain riittänyt yhdessä olemiselle jne, jonka seurauksena on tullut ero. Ja nyt jälleen on ollut se vaihe kun erosta on kulunut n. 3kk ja emme ole olleet missään tekemisissä, kunnes nyt, kun tapaamme seksin merkeissä, ja i know, seksi exän kanssa ei ole kovin suositeltavaa mutta sitä ei vaan osaa päästää ihmisestä irti vaikka kuinka luulee! Vaihdan paikkakuntaa n. vuoden päästä, mutta vain noin tunnin ajomatkan päähän, ja huolestuttaa jos en sittenkään pääse kyseisestä exästä eroon. Jatkuuko tämä sama show koko loppuelämäni? Voisin kirjottaa halutessani romaanin minusta ja exästäni mutta sitä tuskin kukaan jaksaa lukea. Se myös ärsyttää että kaikilla on automaattisesti oletus "te palaatte vielä yhteen", eikä suotta. Asun tällähetkellä sen verran pienellä paikkakunnalla etten ihmettele yhtään että muitakin ihmisiä jo ärsyttää tämä touhu.

Ja uskokaa tai älkää, vaikka tilanne ehkä helpolta kuullostaa, sitä se ei todellakaan ole, ainakaan minulle. Olen monesti sanonut exälleni että meistä ei enää ikinä tule mitään koska suhteet eivät yksinkertaisesti onnistu, silti aina löydämme itsemme parisuhteesta toistemme kanssa.. Tiedän että exälläni on yhä tunteita minua kohtaan (on myös itse ne sanonut) ja minulla on häntä, mutta yritämme nyt vain pitää tämän pelkkänä "seksisuhteena" mutta on jo nyt semmonen kutina että ei onnistu. Ja vaikka olisi muitakin miehiä tarjolla, niin ei yksinkertaisesti vain kiinnosta yksikään niistä..

Kommentit (5)

Vierailija

Ymmärsinkö nyt oikein, että haluat nimenomaan lopettaa suhteen exäsi kanssa? Mikäli näin on, valitettavasti ainoa vaihtoehto taitaa olla leikata kyseinen ihminen kokonaan pois elämästäsi. Ei seksisuhteita, eikä kaverileikkejä. Sen ei ole tarkoituskaan olla helppoa, mutta tiedät itsekin, että et pysty olemaan exäsi kanssa vain ystävä niin kauan kuin teillä on vähääkään tunteita toisianne kohtaan.

Ja kyllä, jokainen yhteydenotto varmistaa sen vuosia jatkuvan shown. Olet nyt jatkanut sitä 3 vuotta, eikä se luultavasti tule muuttumaan siitä miksikään. Haluatko todella jatkaa sitä lopun elämääsi?

tindee
Seuraa 
Liittynyt18.8.2011

Nimenomaan, ja vaikka kuinka pyyhkisin tämän exäni elämästä pois, hän osaa kyllä tulla kuvoihin takaisin, hän on onnistunut tuhoamaan uudet suhteeni puhumalla p*skaa, uusille joita olen löytäny ja tuskimpa kukaan haluaa sellaisen naisen jonka exä roikkuu vielä lahkeessa kiinni.. Tästä olen myös monet miljoonat kerrat sanonut hänelle, mutta ei. Ja hän myös yrittää saada minut mustasukkaiseksi parhaiden ystävieni avulla, monet muut ulkopuoliset ovat huomanneet myös saman, ja ovat sanoneet siitä hänelle, joten en todellakaan tiedä mikä exääni riivaa. Itse en ole moiseen alentunut koska minua ei kiinnosta hänen naisasiat. Ja sekin tähän vielä että exäni sattuu olemaan todella, painosanalla TODELLA hyvissä väleissä vanhempieni kanssa! Eli parikertaa on käynyt niin kun en ole ollut exäni kanssa tekemisissä, olen tullut kotiin ja huomannut hänen istuvan keittiönpöydässä porukoideni kanssa, ja kyllä olen sanonut siitä vahemmilleni, ja kuin myös hänelle että miten hän edes kehtaa, mutta ei ole mennyt perille exälleni eikä vanhemmillenikaan se että en todellakaan halua nähdä häntä OMASSA KOTONANI! Eli sanotaanko nyt näin että en saa hetkenrauhaa häneltä, olin väleissä tai en. Ja ottaen vielä huomioon sen että asun vielä sen verran pienellä paikkakunnalla että näen häntä väkisin joka päivä. Ja varsinkaan tämä "seksisuhde" ei auta asiaan yhtään, sen tiedän itsekkin.

Vierailija

Huh, kuulostaapa tutulta :| Samantyylinen tilanne itsellä menossa... Kai se vaan niin olis että välit pitäis katkaista kokonaan... Tai ainakin pyrkiä olemaan mahdollisimman vähän tekemisissä... Ei oo helppoa ei... :/

Vierailija

Ei varmasti ole helppoa, mutta kannattaa tuossa tilanteessa oikeasti katkaista kokonaan välit eksän kanssa. Mitä pidempään sellainen säätäminen vielä jatkuu, sitä vaikeampaa siitä on päästä irti. Toi on kyllä varmasti tosi haastavaa, jos asutte vielä jollain pienellä paikkakunnalla. Toivottavasti se sun muutto edes vähän auttaa.

tindee
Seuraa 
Liittynyt18.8.2011

Hope so! Ihan masentaa ajatella että jos se ei onnistu muutonkaan jälkeen, vaikka itsestähän se on kiinni eikä kenestäkään muusta. Ystävätkin rupeavat olemaan jo melkolailla uupuneita kuuntelemaan/katsomaan vierestä tätä touhua, ja perus vastaus on yleensä "ette te toisistanne eroon pääse, teittepä mitä tahanssa, kuulutte vain yhteen".. Mutta saa nähdä mikä tilanne ensivuonna, toivottavasti täysin eri koska ottaa tää kuitenkin jonkinverran voimillekkin. Ja vielä sekoittaen vähän pakkaa että pakko on väleissäkin pystyä olemaan koska sattuu olemaan melkolailla sama kaveripiiri joten se on tosi kiusallista muiden mielestä kun me kaks satutaan samaan paikkaan, samaan aikaan silloin kun ei olla minkäännäkösissä tekemisissä!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat