Yasminit vai yasminellet?

Vierailija

Elikkä päätin nyt sitten aloittaa e-pillereiden syömisen ja tilata ajan terkkarille. Olen nyt ottanut selville eri merkeistä ja noi yasminit vaikuttaisi oikein hyviltä minulle lukemani perusteella ja kauheesti hyvää palautettakin olen niistä kuullu. Haluaisin kuukautisistani säännöllisemmät, apua todella koviin kuukautiskipuihin, ei olisi pahitteeks vaikka ihokin vähän parantuisi siinä samalla. Oon myös kuullu että yasminit aiheuttaa rintojen turvotusta/kasvua mikä ei myöskään haittaa, sillä haluaisin isommat rinnat ja kun enää ne ei muuten kasva, oon siis 17 vuotta. E-pillereiden haittavaikutuksiin kuuluu mm. lihominen, mutta eikös noiden yasmineiden pitäs olla nesteitä poistavia tai semmoisia, ei toki päde kaikkiin ihmisiin kuten eivät mitkään muutkaan vaikutukset. Mutta siis onko noi yasminellet silleen samanlaisia ku noi yasminit paitsi vähempihormoonisia, mutta jos ne eroo muutenkin niin miten? Oon myös kuullu että yasminelleista iho saattaa mennä ensiks hyvi huonoon kuntoon, päteekö se yleensä myös yasmineihin?

Kommentit (2)

Vierailija

Ite syön yazmineja ja oon kyllä tyytyväinen.
Eihän noissa pillereissä oo paljoa eroja, kun vaan se hormonipitoisuus ja pieniä vaikutuseroja.
Ja taitaa tuo ihojuttu päteä yazmineihin, kun mulla on yleensä semi hyvä iho mutta nyt naama on aika täynnä finnejä, mut se taitaa vaan puhdistua näin, niinku epäpuhtaudet esille tai jtn.
Ootko käyny gynekologilla tai ehkäisy neuonnassa? Ne auttaa sua löytämään itelles sen parhaimman pillerin =)

Vierailija

Itse olen käyttänyt Yasminellea nyt parisen vuotta ja olen hyvin tyytyväinen niihin. Edellisten pillerien kanssa olin jatkuvasti nälkäinen, vihainen tai sitten itkuinen. Mielialat heittelivät valtavasti ja en varmasti ollut helppo ihminen niiden aikana. Kun lääkärin toimesta minulle vaihdettiin Yasminelle, mielialani tasaantui ja myöskin jatkuva näläntunne poistui. Laihduin 15 kiloa ja naamakin kukki paljon vähemmän. Suosittelen kyllä mutta tosiaan jokainen on erillainen ja kaikille eivät samat pillerit sovi. Kannattaa siis keskustella lääkärin kanssa ja tarvittaessa kokeilla eri merkkejä kunnes löytyy se sopiva.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat