Kunto-ohjelma kotona

Vierailija

Samasta aiheesta on monia keskusteluja, mutta ajattelin jos joku osaisi kertoa juuri itselleni sopivan. Olen mitoiltani about 173cm/58kg. Olen hyvässä kunnossa eikä aikomukseni ole laihduttaa, vaan kiinteytyä ja motivoitua liikkumisesta ylipäänsä. Ongelmanani on maha joka tuntuu olevan jatkuvasti turvoksissa ja pömpöllään. Monet ovat vitsillään kysynyt olenko raskaana :D Toiseksi haluaisin naiselliset reidet ja takapuolen. Ruokailuani en halua rajoittaa sen enempää, mutta tietenkin aloitan säännölliset ruoka-ajat ja herkut jätän yhdelle päivälle viikossa. Juoksukengät löytyy, samoin sauvat. Ja tosiaan, salille en ole menossa, vaan kotona haluaisin reenailla :) Kiitos jo etukäteen!!

Kommentit (2)

Vierailija

Haluaisin tähän ihan samaan ongelmaan vastauksen, itse olen 172cm/58-60kg (en tiedä, en omista opiskelukämpässäni vaakaa suureksi harmikseni) ja vaikka se on laskettavissa hoikaksi, niin vatsa on niin turpea ja pullea, että tosiaan hirvittää. Hoikan kirous kun kaikki rasva tulee vatsaan ja minun tapauksessani myös perseeseen, mikä ei onneksi liian iso ongelma ole kun mies tykkää kun on mistä kiinni ottaa. Mutta muuten hoikkana tosiaan vatsan turpoaminen ahdistaa enkä itsekään tahdo välttämättä laihtua kun ehkä pari kiloa, että vatsa pysyisi myös litteänä mutta kuinka sitä kiinteytyisi? Juoksemista kokeiltu, kun kengät löytyy täältäkin mutta sateessa ei tee mieli juosta. Salia ei tällä pikkupaikkakunnalla ole, että kotitreeniohjeita kiitos minullekin :D

Vierailija

mulla on kuntosali kotona johon kuuluu jumppapallo, absroller, käsipainot, tasapainolauta, hyppynaru yms. eikä näitten investointii ole mennyt kuin alle 50 euroa :) sitte vaa youtubesta videoita jotta oppii hallitsemaan perus tekniikat, toinen hyvä sivu on http://www.exercisetv.tv ---> sieltä löytyy niin joogaa, tanssia, aerobista, käsitreeniä.

eiku treenaa ;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat