Hajuvesi?! Help! :)

Vierailija

Elikkäs, haluisin jonkun hajuveden joka tuoksuis naiselliselta, aikuismaiselta ja kalliilta :D Eikä miltään makealta. Joskus joillakin satun haistamaan kuvailemani tyylisen hajuveden, mutta tänäänkin kun vietin hajuvesiosastolla varmaan puol tuntia, niin kaikki tuoksu vaa semmosilt tekomakeilt...

ELI jos joku osais ehdotella mulle jotakin niin olis tosi ihanaa!! :) Niin ja hintaa ei mielellään kauheesti (yläraja ehkä joku 30-40e paikkeilla) mut sanokaa ny silti jos on joku kalliimpiki tiedos.. Niin ja hyvä olis jos sen haistais vielä muutamien tuntienkin päästä.. :D TACK!

Kommentit (6)

Vierailija

Hmm, nyt heitit aika pahan. Mun mielestä Paris Hiltonin nimikkövesi on oikeasti makea... Itselläni käytössä Jessica Simpsonin Fancy. Se on sellainen vaniljainen...

"Jessica kuvailee sitä sanoilla "Tuoksu, jonka avulla voin tuntea itseni mukavaksi punaisella matolla tai kotona suosikkifarkuissani - tuoksu on erikoinen - henkilökohtainen, leikikäs ja romanttinen."

"Ensituoksu: Päärynä, aprikoosi, punaiset hedelmät
Sydäntuoksu: Gardenia, yö-jasmiini, manteli
Pohjatuoksu: Santelipuu, amberi-kristallit, kermainen vanilja"

Omasta mielestäni naisellinen, seksikäs ja kutsuva tuoksu. Maksaa muistaakseni 35€. Löysin oman putelini onneksi Prisman poistomyynnistä alle kahdellakympillä - tuoksu jota himoitsin pitkään... <3

Vierailija

Diorin Poison on toosi hyvä ja jos just etin jotain naisellista ja ei-makeaa niin suosittelen tätä. Myös Oscar de la Rentalta löytyy naisellisia ja aistikkaita hajuvesiä. Kumpikin näistä on vaan yli 50 euroa mutta.. ;/
Mutta esimerkiksi Beyoncen Heat, Kate Mossin Vintage ja Christina Aguileran by night eivät ole kovinkaan kalliita, mutta voisivat täyttää odotukset (:
Muitakin on!!

Vierailija

Miss Dior Cherie :) Tuoksuu ensi nuuhkaisulla kamalalta. Mutta kun pääsin kotiin ja nuuhkuttelin rannettani niin se oli muuttunut aivan ihanaksi! Suosittelen. Kallishan tuo toki oli, 80e taisi olla tuo 50ml.

Vierailija

Karu totuus on että kalliita tuoksuja jotka tuoksuu kalliille ei saa halvalla. Itse ainakin tunnistan melkein heti halpistuoksut...:D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat