Etsitään ystävää Tampereelta

Vierailija

Täällä olisi tällainen aika ujo, eläinrakas nuori nainen odottamassa ystävää, miks ei ystäviä! Pidän autoilusta kaikin puolin. Tykkään ajella kaupungissa tai lähteä vain johonkin ajelemaan päämärättömästi. Autotapahtumissa tykkään myös käydä. :) Ujouteni takia ystävien löytäminen ollut vähän hankalaa, mutta eiköhän se tästä! :D Kuitenkin nyt etsisin uutta/uusia ystävää/ystäviä Tampereelta tai lähialuilta jonka kanssa voisi käydä kahvilla, baarissa, syömässä ja muuten viettää aikaa yhdessä ja saisi keskustelukaveria. :)Tampereen baareista parhaiten viihdyn Hällänkellarin Alessa ja Jack The Roosterissa. Eli enemmän rock puoli vetää.. :P Sähköpostiin voi laittaa yksityisesti! :)

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Ihan rohkeesti yhteydenottoja! :)
Halutessaan löytää myös facebookista, joten sieltäkin kautta voi laittaa viestiä!
Jenni Katariina Mutta nimellä löytyy.

Vierailija

En huomannut sähköpostiosoitettasi, mutta kirjoittele minulle?:)

Olen 20-vuotias tyttö tampereen lähiseudulta, muuttamassa Tampereelle tässä joskus. Eläinrakas myös, mutta tällä hetkellä ei ole omia eläimiä. Koiran haluaisin, sitten kun siihen on mahdollisuus ja sopiva aika. Baariin lähtö ei kiinnosta, mutta muuten olisi kiva käydä kaupungilla kahvilla tms. Olen juuri autokoulussa, ja sitten kun se kortti on, täytyisi ajelemassakin käydä että saa kokemusta:)

(korvaa sana "email" "clairemystere")

email@hotmail.com

Vierailija

Heip!

Laittelin viestiä sulle! :)
Yksityisviestillä ois tullut mun sähköpostiin suoraan, mutta kyllähän se näinki
hyvin löytyy! :)

Vierailija

Anonyymi

10.10.2011 15:40

Ihan tohon sähköpostiin suoraan minkä laitoit mulle tohon?

Tää olin siis minä. Oli vaan kirjannut mut jo ulos tuolta :S

Vierailija

Tuntuu täälläki olevan samaa vikaa :S Ja juurikin kaikessa... Mut joskos siitä enemmä jossai vaiheessa s-postitse, jos se joskus rupeis toimiin! :)

Vierailija

mä oon täs ny kyllä ihmetelly semmosta, että ku koitan lähettää hotmail.comiin tai live.comiin niin ne viestit tulee bumerangina mulle takas ja siinä on syynä että live hotmail palvelin on estäny jotenki mun sähköpostin... että tota.. onks sulla mesee? facebookkii? Tai toki voin koittaa laittaa uudestaanki viestiä...? :( Tyhmää tämmöne.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat