sutinaa vai parisuhde? APUA!

Vierailija

Taustaatietoa: Tapailen itseäni 2 vuotta vanhempaaa poikaa ja olemme tapailleet jo 4kk..
Olemme olleet jo montavuotta ystäviä mutta kesänalussa suhteemme syvetyi.
Poika pyysi minua ajelemaan ja hetken hengailtuamme päädyimme suutelemaan ja hyväilemään toisiamme..
Parinviikon päästä tästä kyseinen poika pyysi minua heille yöksi kun hänen porukat olivat pois koko vklp kotoa.. minä menin ja kaikkihan osaavat laskea 1+1 mitä yöllä tapahtui.. peitto heilui..

Emme keskustelleet tapahtuman jälkeen asiasta sen enempää mutta tiesin sen vain, että olen korviamyöte ihastunut. Poika pyysi minua sen jälkeen muulloinkin yöksi.

Olemme keskusteeet meistä mutta poika haluaa edetä hitaasti.. olemme jo 4kk ''hengailleet'' niin, että kukaan ei melkeen edes asiasta tiedä? Yritin eilen puhua, että voisimmeko me aloittaa iha virallinen seurustelu mutta pojan mielestä siinä ei ole ideaa koska teemme jo nyt samoja asioita kun seurustelevat..?

Olen kysynyt hänen mielipiteitään minusta ja hän on sanonut, että tykkää minusta paljon jne. ja hän on todella mustasukkainen.

Mietin vain, että olenkohan pojalle vain leikkikalu jota käydään aina silloin tällöin pökkimässä ja sanotaan pari mukavaa sanaa etten ottaisi nokkiini?

Mitä mieltä olette?

Kommentit (2)

Vierailija

On hyvin epäreilua, jos kumpikin osapuoli ei tiedä, millä tasolla suhteessa mennään. Tärkein asia mitä tässä kohtaa voi ja pitäisi tehdä, on yksinkertaisesti puhuminen ja asioiden selvittäminen. Teidän täytyy yhdessä sopia pelisääntönne ja määrittää millä tasolla suhteenne on. Saatteko esimerkiksi tapailla muita, vai ette?

Toisaalta vastasit jo itse kysymykseesi. Poika ei halua seurustella kanssasi ja miksi haluaisi, kun voi niin helposti syödä vain kermat kakun päältä? Hän saa jo nyt parisuhteen hyvät puolet, joutumatta kärsimään huonoista puolista.

Kehottaisin sinua kuitenkin nostamaan kissan pöydälle ja pakottamaan pojan puhumaan asiasta kanssasi niin, että saat sinua tyydyttävät vastaukset, etkä jotakin ympäripyöreää, joka tyydyttää sinua vain hetkellisesti. Tee hänelle selväksi omat toiveesi suhteen kehittymisestä ja pyydä häntä kertomaan sinulle omat mielipiteensä.

uuhmama
Seuraa 
Liittynyt2.5.2010

Minulla hieman sama tilanne.

Olemme viettäneet pojan kanssa paljon aikaa noin 4-5kk ajan, mutta pojasta ei tahdo saada selvää, että mitä hän haluaa.. Hän kyllä kertoo välillä kuinka ikävöi ja tykkää minusta.

Halusin tietää pitääkö poika yhteyttä muihin tyttöihin ja luin salaa hänen viestinsä. Hän oli minun lisäksi viestitellyt yhden muun tytön kanssa... HÄNEN EXÄNSÄ. He erosivat noin vuosi sitten ja viesteistä löytyy sydämmiä ym ja he muistelevat viesteissä heidän entisiä yhteisiä aikojaan. Muijahan siis muutti eripuolelle Suomea ja suhde katkesi. He myös suunnittelivat viesteissä tapaavansa..

Tämän jälkeen kysyin pojalta, että mikä meidän suhteen tilanne on ja mitä hän haluaa. Hän kertoi haluavansa olla minun kanssa ja sanoi että "eiks tää vähän oo kun seurustelua"....En saanut jätkän ajatuksista taas mitään selkoa, onko tuo nyt niinku sopimus seurustelusta?
En maininnut lukemistani viesteistä mitään.

Pitäisikö minun mainita viesteistä? Vai seurata jatkossa, että jos viestit tämän seurustelu-puheenaiheen jälkeen jatkuvat niin myönnän lukeneeni viestit. MITÄ TEEN? JA MITEN KERRON LUKENEENI VIESTEJÄ?

HELP

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat