Kasvojenhoito tuotteet

Vierailija

Elikkä tässä mietin, että mitä tuotteita käytätte, jotta saatte finnit pysymään kurissa?
itse kärsin vielä 20 vuotiaana akne ihosta ja alkaa kyllästyttämään et pieniä näppyjä ilmestyy aina lisää vaikka 2 kertaa päivässä pesen kasvot joko Garnierin Pure syväpuhdistusgeelillä tai sitten kaupan halvimmalla eli Rainbow:n puhdistus geelillä.

Kommentit (5)

Vierailija

Tärkeintä on etsiä ja löytää itselle sopivat tuotteet.

Itse olen huomannut että ihoni pysyy hyvässä kunnossa kun syön vitamiinini, juon vettä ja vältän eineksiä&lisäaineita.

Kasvojenhoitotuotteina käytän joka päivä ACO Face Young puhdistusvaahtoa ja Neutrogenan Visibly Clear Oil-free kosteusvoidetta sekä n. 3krt/vko Garnierin Pure 3in1 puhdistus/kuorinta/naamiota.

Vierailija

Joskus aikoinani kokeilin Laveran young faces -tuotteita, kun sain sen palkaksi avusta. Käytin ne loppuun, ja oli tosi tehokkaita ja miellyttäviä. Hinta kuitenkin hirvittää niin, etten niitä nyt raaski käyttää. Pari viikkoa sitten kävin Kampissa, ja siellä oli Orogoldin myyntihommeli. On siellä vieläkin. Sain vastustamattoman tarjouksen, joten oli pakko ostaa sellainen puhdistusaine, jossa on 24 karaatia kultaa :o Maksoin siitä 40 e, ja normaalisti se myydään kahden muun tuotteen kanssa yht 250 e. On toiminut tosi hyvin, tuloksiakin näkyy jo, iho voi paremmin. Tosin taas käy niin, etten raaski tuotetta toista kertaa ostaa, kun hinta olisi varmaan pahempi sit. Niin se vaan valitettavasti on, että laatu maksaa :s Vähintään yhtä tärkeää on varmaan kuitenkin myös elintavat, juurikin se, että paljonko juot vettä ja kuinka syöt. Vaikka ammattilaiset kuinka väittävät, että suklaa tai rasvaset ruuat eivät aiheuta finnejä, niin kyllä ne aiheuttavat niitä aivan selvästi.

Vierailija

Siinä on montakin tekiää. Mulla esim:

- Syöminen. Syön sen verran että lähtee nälkä, mutten syö ähkyyn. En pidä itteeni nälässä, koska huomasin kun kaverin kanssa pidettiin se siirappikuuri ja paino putosi 3 kiloa, niin iho alkoi heti kukkia! Syön terveellisesti ja aina silloin tällöin jtn vähän epäterveellisempää.

- Tupakoimattomuus. En ole ikinä polttanut ja oon ylpeä siitä! Oon 22 vuotias, enkä oo ikinä ottanut edes henkosia.

- Liikunta. Käyn salilla 4 kertaa viikossa, koiran kanssa joka päivä puolentunnin lenkillä. Ja onhan seksikin liikuntaa.. (;

- Ihonhoitotuotteet. Aamu alkaa sillä että huuhtelen kasvot kylmällä vedellä. Sen jälkeen 2 eri puhdistusemulsiota ja sen jälkeen kasvovesi. Sitten käytän myös merilevä päivävoidetta, jolle ei oo tiettyä kellonaikaa, mutta sitä käytän päivällä ja kasvovettä kans. Illalla meikit pois, 2 eri puhdistusemulsiota, yövoide, kasvovesi, ja vielä kylmällä vedellä huuhtelu. Kuorin ihon 2 kertaa viikossa, ja vartalon sitten kans 2 kertaa viikossa. Teen yhden kerran viikossa turvenaamion. Käytän myös eri kosteusvoiteita ;P

Vierailija

omelatta:
öm, no just muutin helsingistä pari kk sitten pois nii ei enään oo paljoo mahiksia yli 500km tulla jonkun purkin takia :D mut hyvät sulle ja toivottavasti toimii :)

hmm.. no ennen mätin menemään ties mitä miettimättä sen enempää niiden vaikutuksia, mutten kuitenkaan ylipainoinen ole.
Nyt parin kuukauden aikana olen käynyt kerran viikossa tanssitunnilla ja sitten joskus satunnaisesti kävelylenkeillä. (lähinnä jos joku ketuttaa ihan sikana)
Ruokavaliotanikin olen muutanut ja melkeensä kokonaan vaihtanut kaikki suklaat,karkit yms herkut hedelmiin kuten viinirypäleisiin, miniluumutomaatteihin ja kurkkuihin. Tosin tietysti joskus sorrun suklaaseen.
Oon tietysti täs muutaman vuoden jo polttanut, mutta eipä se ainakaan oo muuttanut mielestäni mitään..

Hui, louboutingirl89, aikas paljon ihonhoitotuoteita käytät. Ei miun energia riittäis tollaseen touhuumiseen. Olis kiva jos löytyis joku semmonen yksinkertainen vaihtoehto sillain et pari kertaa päivässä pesu riittäis

Vierailija

Juu hurjalta kuulostaa louboutingirlin lista ihonhoitotuotteista. Itse käytin yläasteella (6 vuotta sitten) hirveästi erilaisia naamioita ja kosteusvoiteita ja yhtäkkiä ihoni vain sanoi itsensä irti - naama räjähti kukkimaan ja kaikki hajusteelliset tuotteet sai aikaan reaktioita. Nykyisin vähän parempi, mutta silti pitää miettiä mitä naamaansa laittaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat