äh, vaikeeta!

Vierailija

Mulla on ollu nyt noin puol vuotta juttua semmosen jätkän kans ja ollaan pussailtu yms muuta semmosta pientä, mutta seksiä ei olla harrastettu. Mun tekis vaan kokoajan mieli tekstata tai olla ton jätkän kans mut sitä ei tunnu kauheesti kiinnostavan. Aina se kyllä laittaa jotain viestiä missä kertoo kuinka paljon musta tykkää mut sen teot ei kauheesti sitä osota että se musta kauheen paljoo ainakaan välittäis. Joo myönnän, että saatan olla vähän roikkuja kun laitan sille päivittäin ite ensin viestiä mut en vaan voi itelleni mitään! :D
Tän jätkän ja sen exän parisuhde oli semmosta et se muija ei päästäny tota jätkää ilman sitä mihkään ni vois tää ehkä siitäki johtua et se pelkää uutta samanlaista parisuhdetta?
Se on kuitenki puhunu mulle kuin vankina se oli sen edellisessä parisuhteessa...
Vai mitä mieltä te ootte?

Kommentit (3)

Vierailija

No teothan kertoo enemmän kuin sanat yleensä, mut se voi olla et hän kokee hieman ahdistavaks sen et laitat viestiä joka päivä. Jotkut on sellasia et kaipaavat enemmän sitä omaa aikaa ja kavereiden kans vietettyä aikaa eikä oo niin omistautuvaisia muutenkaan. Voisit ehkä kokeilla sitä ettet joka päivä laittais viestiä ainakaan aina ensimmäisenä? Aina kun tekee mieli laittaa hänelle viestiä niin sen sijaan laitatkin jollekkin tyttökaverille jotain kivaa viestiä tai vielä parempi jos menet vaikka jonnekkin :)

Vierailija

Unohda koko homma, jätkä ei välitä sinusta tarpeeksi, etkä ole hänelle ikinä mitään suurempaa. Exät ei vaikuta tilanteeseen, jos jätkä on tosissaan kiinnostunut niin hän haluaa olla kanssasi, ottaa sinuun yhteyttä eikä tyydy pelkkään pussailuun kanssasi, koska haluaa sinua niin paljon - oli edellinen suhde kuinka vaikea tahansa!

Ihmettelen ,että mihin kaikkeen paskaan nykynaiset suostuu kun ei kuunnella sitä mitä itse haluaa. Jos sinusta tuntuu, että tämä ei riitä niin älä jää katselemaan jatkoja, koska enempää ei ole tarjolla.

Miehet on ihan samanlaisia kun naisetkin oikeasti ihastuessaan. Pidä mielessä.

Vierailija
Sussukka

Unohda koko homma, jätkä ei välitä sinusta tarpeeksi, etkä ole hänelle ikinä mitään suurempaa. Exät ei vaikuta tilanteeseen, jos jätkä on tosissaan kiinnostunut niin hän haluaa olla kanssasi, ottaa sinuun yhteyttä eikä tyydy pelkkään pussailuun kanssasi, koska haluaa sinua niin paljon - oli edellinen suhde kuinka vaikea tahansa!

Ihmettelen ,että mihin kaikkeen paskaan nykynaiset suostuu kun ei kuunnella sitä mitä itse haluaa. Jos sinusta tuntuu, että tämä ei riitä niin älä jää katselemaan jatkoja, koska enempää ei ole tarjolla.

Miehet on ihan samanlaisia kun naisetkin oikeasti ihastuessaan. Pidä mielessä.

Olen kyllä eri mieltä tuon suhteen, etteivätkö entiset suhteet vaikuttaisi käyttäytymiseen ja intoon pariutua. Jos entinen nainen on ollut roikkuva luonne ja pakottanut miehen ottamaan itsensä kaikkialle mukaan niin, että mies on kokenut olevansa Vankilassa, niin kyllä se jäljet jättää. Mies ei todellakaan tuollaisen suhteen jälkeen halua ottaa itselleen samanlaista naista uudelleen ja kokea kaikkea tuota uudestaan.

Tästä syystä aloittajan todellakin kannattaisi kokeilla Anastasian neuvoa, ja antaa miehelle tilaa ottaa itse yhteyttä. Mies voi nimittäin kokea aloittajan samankaltaiseksi roikkujaksi kuin entisensä ja siksi ei uskalla luvata hetkellistä läheisyyttä enempää. Jos miehellä on tilaa tehdä Itse aloitteita ja häntä kiinnostaa, hän kyllä tekee aloitteita, mutta omassa tahdissaan.

Se mistä myös olen hiukan eri mieltä on se, että mies haluaisi automaattisesti sänkyyn, jos on tarpeeksi kiinnostunut naisesta. Ei se nyt ihan aina noin mene. Jotkut miehet arvottavat seksin hiukan toisella tavalla ja tästä syystä saattavat pitkittää seksin harrastamista tapailemansa naisen kanssa.

Minusta aloittajan todellakin kannattaisi antaa miehelle tilaa ja aikaa. Antaa hänen itse näyttää mitä haluaa, vai haluaako läheistä tapailusuhdetta enempää. Ikuisuuksiin ei todellakaan kannata odotella tai antaa miehen pompotella mielensä mukaan, joten jos mies ei osaa muutamassa kuukaudessakaan sanoa suuntaan tai toiseen, että mitä oikeastaan aloittajasta haluaakaan, niin sitten suosittelen vähitellen kytkimen nostamista ja miehen jättämistä kokonaan omiin oloihinsa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat