Paras shampoo & hoitoaine?

Vierailija

(Tämmöne samanlainen keskustelu saattaa olla jo olemassa, mutta en ny millään jaksanu lähtee semmosta ehtimään..)

Eli kertokaas, mitä shampoota ja hoitoainetta käytätte/kannatatte ehdottomasti? Perustele valintasi, mitä tekee hiuksille jne..

Voi myös kertoa jostain muustakin hiustuotteesta, joka on jostain syystä omasta mielestään tosi hyvä/ihana tuote..?

Mutta haluaisin vaan tietää, että minkälaisia shampooita ja hoitoaineita työ ihmiset tykkäätte käyttää, ihan vaan mielenkiinnosta tämmöstä utelen, kun itse tykkään aina kokeilla jos jotkut suosittelee kovasti jotain tiettyä :)

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

TIGIn Dumb Blonde shampoo&hoitoaine tekee kyllä ihmeitä mun valkaistulle kuontalolle. Harmi vaan että on TODELLA hintavaa eikä ole varaa ostaa jatkuvaan käyttöön niitä.

Perushyvä "halppis" shampoo on Pantenen Volume&Body, joka tuoksuu tosi hyvälle ja vaahtoutuu likasessakin tukassa tosi nopeesti.

Hoitoaineena käytän normikäytössä Doven Damage Therapy Intensive Repair Express Treatmenttia (ei yhtään pidempää nimeä voitu keksiä!). Tiedän että se on "tehohoito" mutta valkaistu tukka kaipaa vähän ekstrahuomiota.

Suihkutettavana hoitoaineena mulla on nytten toi Glissin Satin Relax.

Lilashampoona ehdoton Bonacuren Colorsave Silvershampoo.

Vierailija

heartshaped >> kiitos sinulle viitseliäisyydestäsi! :)

itselläkin on blondit hiukset, mut ei kyl oma lompakko millää repeä kovin kalliisiin tuotteisiin..

Onko mimmonen toi GLISS:in satin relax -suihke? Millasiks tekee hiukset?

Vierailija

En ole käyttänyt kuin vasta viikon tuota suihketta, mutta tuoksuu mahtavalle ja tosiaan helpottaa kampaamista selvästi, kuten luvataankin. Tekee hiuksista pehmeät, mutta ei mielestäni latista (laitan kylläkin vain latvoihin&harjaan läpi). Ja ihmetyin kun maksoi Anttilassa vain 3€ ! Minulla oli semmoinen mielikuva että suihkutettavat hoitoaineet ovat 5-8€ luokkaa.

Tuli mieleen että jossain testissä&arvostelussa oli toisiksi parhaimpana Lidlin joku oma shampoo. Pitäs varmaan kokeilla joskus, maksoikohan jotain euron luokkaa! Vitsi kun muistais mikä se merkki oli.

Vierailija

Ite käytän hiustenhoidossa ylipäätänsäkkin vain Franck Provostia.
Tosi hyväntuoksuista kaikki tuotteet ja eikä heti tarttee ostaa uutta shampoopulloa, koska siitä riittää vaikka muille jakaa! + tekee ihanan pehmeät ja kiiltävät hiukset (shampoo ja hoitoaine)
Hiuslakassakaan ei ole mitään moittimista! Tuoksu hyvä, ei liian vahva, se jättää hiukset pehmeiksi eikä sellasiks koppuraisiks, sillä useimmista hiuslakoista tulee kuvia hiuspötköjä vaikka suihkuttaisi lakkaa 15-30cm etäisyydeltä.
Ja tottakai, pitävä ja kestää myös sadetta!! Ei tahmaa, vaikka sataa vettä.

Vierailija

Mulla on kylppärissä monta hiustenhoitotuotetta. Ehkä jopa liikaakin! Eniten käytän Bonacuren (Schwarzkopf Professional) Smooth Shine -shampoota ja hoitoainetta. Niillä tulee ihanan siloiset ja kiiltävät hiukset! Suosittelen lämpimästi niille, joiden hiukset on pörröiset. Välillä käytän Aussien Volume-shampoota, joka on melko pesevää ja jolla saa aikaan tuuhean tuntoiset hiukset. Välillä on pakko syväpuhdistaa hiukset muotoilutuotteiden jämistä, minkä teen Goldwellin siihen tarkoitetulla shampoolla. Aivan toimiva sekin. Lisäksi käytän Aussien 3 Minute Miracle -tehohoitoa. Ihanan karkkimainen tuoksu ja hiukset on hoidon jälkeen niin siloiset ja helppo harjata. :)

Koska hiusöljyt on nyt muodissa, niin pakko vielä kehua Bonacuren Oil Miracle -hiusöljyä. Ei tee hiuksista raskaita, lisää hiuksiin kiiltoa ja silottaa. Aivan huippuhyvä keksintö! :)

Vierailija

kiitos kovasti teille vastanneille :)

Olis kiva myös jos voisitte jonniimmoista osviittaa antaa näiden käyttämienne tuotteiden hinnoista..

Ja voi myös kertoa jos tulee mieleen joku semmonen tuote joka on ollut tosi pettymys ja huono..?

Oletteko käyttäneet hiusnaamioita? Itse olen kahta erilaista, jos jotkut käyttää ni ois kiva kuulla mitä suosittelette ja miten on vaikuttanut hiuksiin.. Kitoos viitselijäille! :)

Vierailija

Pettymys oli Tresemmen värjätyille hiuksille tarkoitettu shampoo. Ensimmäisen käyttökerran jälkeen hiuspohja hilseili ihan älyttömästi. (Ei kylläkään kiinni merkistä; myöhemmin kokeilin Tresemmen kosteuttavaa shampoota eikä hiuspohja reagoinut ollenkaan).

Kaikenlaisia hiusnaamioita on tullut käytettyä. Mitä nyt äkkiseltään tulee mieleen niin hyviä oli ainakin WWW:n kosteuttava naamio ja Bonacuren Aloe Vera naamio. Molemmat tekee hiuksista pehmeät. Tuo Bonacuren Aloe Vera oli siitä hyvä, että pystyi levittämään päänahkaan asti ja hoiti myös sitä. Huuhtoutui hyvin pois. Tuo WWW:n maski oli parempi pituuksille, kosteutti tosi tehokkaasti.

Vierailija

Itsekin epäröin ostaa noita Tresemme ja noita, kun ne on niin isoissa puteleissa ja sit jos se onki tosi huonoa, ni kaduttaa ku on maksanu siitä ja ei haluais käyttää sitä mut silti ei raaskis heittää rahaa hukkaankaan.. :S

Mut oon kyl käyttäny Tresemmen hiusnaamiota sekä Elvitalin hiusnaamiota.. Mut tekis taas mieli ostaa joku hiusnaamio mut joku toisenlainen..

Vierailija

Hiusnaamioita (ja miksei muitakin tuotteita) kannattaa kattoa kampaamoiden alelaareista! Esim. Hairstorella usein alelaareja, joista oon tehny hyviä löytöjä esim. 5 eurolla!

Vierailija

Täytyypä käydä vilikasee kun saa vaan aikaseks lähtee.. Katoinki tos eilen HairStoren tarjouksia, ku tos cosmon sivun yläreunassa oli mainos :)

Vierailija

Olen käyttänyt Doven värjätyille hiuksille tarkoitettja tuotteita, tulee suht tuuhea tukka eikä liian vaikea harjatakaan. Testattu Frank Provostin shampoota, tuoksui miellyttävälle ja oli ihan ok, pidin alunperin enemmän kuin Tre Semmen värjätyillä hiuksille tarkoitetusta, mutta nykyään toisin päin. Tre Semmellä ei ole niin kermainen koostumus kuin muilla, vaan tukka jää todella tuuheaksi ja kuohkeaksi, jokseenkin vaikeasti harjattavaksi vain, mutta hoituu hoitoaineella. Väriä ei kuitenkaan irtoa niin paljon kuin muilla värishampoilla. Jos tahtoo volyymia niin siinä tapauksessa loistava valinta :)
Aiemmin minulla rasvottui tukka, joten testasin Suomalaista Koivushampoota (vihreä puteli) ja se oli oikein ihana värjäätämättömille hiuksille <3 Samoin Erittäin Hieno Suomalainen hoitoaine, joka tuoksuu hyasinteille on loistavaa, tulee silkkinen tukka ja luonnonmukaisilla shampoilla.

Värjäsin tukkani äskettäin ja ostin Bonacuren Color Save Sulfate Free shampoota ja suihkutettavaa hoitoainetta. Hoitoaine on loistava, mutta shampoo ei kalliista hinnastaan huolimatta ikävä kyllä ole laisinkaan riittoisaa vaan pitkiin ja paksuihin hiuksiin shampoota menee reippaasti, sillä se ei vaahtoa yhtä hyvin kuin esim. edellä mainitut TreSemme ja Dove. Hieman sileämpänä tukka pysyy pelkällä shampoolla.

Tänään tein TreSemmen hiusnaamion, tukan kuivumista odoteltu jo parisen tuntia niin katsotaan sitten onko mistään kotoisin :)

Vaihdan suht usein purkin loputtua shampoota, ettei hiukset ns. totu yhteen shampooseen kuten kävi Doven kanssa, joka oli suuri suosikkini kunnes hiuksiini alkoi ilmestyä rasvainen läntti, joka onneksi katosi sillä koivushampoolla. Toisinaan minulla on paria eri shampoota kylppärissä, kuten nyt on TreSemmen värishampoota ja Bonacurea, joilla pesemistä vaihtelen riippuen haluanko tuuhean tukan vai hieman sileämmän. ^^

Yhtä shampoota en suosittele värjätyille hiuksille ja se on näitä Loreal Elvital shampoita, väriä lähtee enemmän kuin tavallisella shampoolla (ja vielä värin säilyttävä shampoo, PAH) ja hiuksista tulee enemmän tai vähemmän rasvaiset, joten en sen takia ole enää vuosiin tätä shampoota käyttänyt. :/

Vierailija

Meikäläisellä nyt hieman pursuaa tuo suihkuhylly, sillä tässä on ny viime aikoina osteltua pikkusen "heräteostoksia"

Nyt on Cutrinin shampoo ja hoitoaine, värjätyille hiuksille.
GLISS:in repair hiusnaamio.
Four Seasons:in silver shampoo.
Biozell:in Viileän vaalea, intensiivisävyte.

Sit siellä taka-alalla, on myös Dove:n shampoo värjätyille hiuksille ja Dove:n 2in1, intensiivihoito.

Että tämmööstä, tohon Cutrinin shampooseen oon tosi tyytyväineen, vaahtoa hyvin eli on riittoisaa, tuoksuu hyvältä ja tekee hiukset puhtaiksi ja kivan tuntuisiks, hoitoainekin on hyvää mut omasta mielestäni hoitoaine sais eeehkä pikkuisen vielä helpottaa enempi kammattavuutta, mut hyviä on noin pää piirteittäin, ja kun putelit on 500ml, ni riittää pitemmäks aikaa! Sit toi sävyte on tosi tehokasta, sävyttää hyvin ja ei tee keltaseks ei sit yhtääään. Hiusnaamio tekee hiuksista tosi pehmeet, helposti kammattavat ja hyvän tuntuiset! Sit toi silver shampoo poistaa kyl keltaisuutta mut tekee hiukset tosi takkusiks ja jotenki kuivan tuntuisiks tai sillee.. :S Ja no noi Doven shampoot/hoitoaineet, on mun mielestä tosi hyviä tommosia ns. halppis aineita, niinku tommosia perus puteleita mitä saa joka kaupasta.. :)

JA HEI IHMISET, LISÄÄ VAAN KESKUSTELIJOITA TÄNNEEE, NYT KERTOMAAN NIISTÄ OMISTA SUIHKUHYLLYN PUTELEISTA TÄNNE NÄIIIN! :)
KIITOS KAUNIS VIITSELIJÄILLE!

Vierailija

heartshaped >> Mä oon kokeillu tota Pantenea, mut se tekee mun hiukset jotenki tosi takkusiks ja sekaisin. Enkä ny tiiä siitä volumesta, ja oon kuullu äitiltäni et jotkut sen tutut on sanonu sille et se Pantene jää jotenkin hiuksiin ja katkasee/pudottaa hiuksia.. En sitä tiedä onko tuossa perää, mut jotenki mä vaan en uskalla enää käyttää :O :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat