Niin ikävä, että sattuu ;(

Vierailija

Tapasin perjantai iltana baarissa mukavan miehen. Tanssittiin ja juteltiin. Tuntui heti, että tätä seuraan minne vaan. Niin minä sitten seurailinkin, kun hän etsi kadonnutta pankkikorttiaan. Kysyin illan päätteeksi haluaako mies että lähtisin yöksi tämän luo. Tämä suostui :) Ooteltiin taksia ja tämä ihanasti lämmitti minua, kun oli kylmä :)Taksissa piettiin toisia kädestä ja naurettiin. Sen luona sitten juteltiin ja juotiin vielä hieman. Sillä oli sulonen koira joka aina tuli isästä sylliin kun pussailtiin. Vissiin mustis oli :D Lopulta mentiin sitten makuuhuoneen puolelle. Alettiin siellä sitten kiehnätä ja puhumaan kaikkea ja vitsailemaan. Sanoin että mulla on ollu tosi mukavaa sen kanssa ja se sano et silläkin mun. Meno menee vähä kiihkeäks ja me oltiin pian alasti. Olin illan alussa sanonu etten sitte halua seksiä, oon 19 ja en silti oo vielä ikinä tehny sitä. Se sit sano kaikkee et sillä panettas ja minä nauroin ja kiusasin raukkaa kun hieroin sitä alhaalta. Raukka :( Sekin kyl hiero mua.. Sit yhtäkkiä tää nousee mun päälle nopeasti ottaa käsistä kii ja suutelee kovaa. Mää säikähän ja alan vaa sanoo et lopeta ja työntää pois. Se menee kauemmas ja mä alan itkee. Sitte se halaa mua tiukasti ja sanoo kaikkea että älä itke jne.. Ja sitte pussailee varovasti. Pian mää taas nauran ja sanon et säikähin vaa. Sitten me hetki taas pussaillaan ja pian nukahetaan toistemme lämpöön. Tuntu tosi hyvätä ja turavalliselta ennen nukahtamista, tuntu pitkästä aikaa hyvältä. Aamulla heräsin ja katoin sitä. Tajusin et oon ihastumas. Kun se herää niin me pussaillaan ja kiehnätään viel vähä aikaa ennen kun lähettiin käyttää sen koiraa ulkona. Kysyin et oltasko me harrastettu seksiä jos oisin halunnu ja se sano et luultavasti :D Pidin siit et se oli rehellinen, eikä se mua seksin toivos yöksi ottanu. Tai ainaha sitä voi haluta :D Mutta aina ei voi saada :) Kun käveltiin sit ulkona niin molemmat vaan oli hiljaa, kun raukkaa väsytti nii aattelin olla hiljaa. Oltiin vaan kolme tuntii nukuttu. Sisällä makkoiltiin vähä aikaa ja pussailtiin. Mulla oli tosi hyvä olla. Sitte se lähti viemään mua mun kaverin luo. Autossa meillä oli tosi hauskaa, naurettiin ja vitsailtiin. Sitte määränpäässä koitti se hetki joka ahisti. Alettiin puhuu miten jatketaan. Yhes tuumin vaan todettiin et parempi et annetaan olla, kun asun muualla ja kaukosuhde ei oo sen mielestä järkevä. Ei kyllä mustakaan, koska haluan suhteen jossa mun on mahollista nähä joka päivä. Sanoin kyl et 8kk päästä oon tulos tänne opiskelee ja asumaan.. Mut sit vaan ite totesin kuitenkin että ehkä se on liian pitkä aika tai jotain.. Noustiin autosta pois halattiin toisia tiukasti pussattiin ja toivotettiin hyvät jatkot. Sit vaan katoin itkukurkus kun se ajo pois :(
Nyt on kauhee ikävä ja kaduttaa. Musta se ois voinu onnistua, me ei ees annettu mahollista meille.. Tuntuu pahalta :( Oon idiootti ! Mun ois pitäny rohkeasti vaan olla ei järkevä ja puhuu se ympäri et täs voi olla järkevä ! Pahinta on et ainoastaan se et asun muualla vaikutti tähän. Muuten se ois halunnu alkaa tapailla :( Mulle tuli ekan kerran miehen kanssa sellane olo et joku todella voi hyväksyä ja haluta mut. Mulla oli nii hyvä ollakkin sen kanssa ! Miten hitossa mä nyt vaan voin saaha tän ahistuksen ja aukon pois jonka se ihminen täytti :( Se tuntu niin sellaselta jollasta oon odottanu. Oli niin ihanaa kun ketrrankin joku mies kahtoo mua sillain ettei mulla haluta kääntää katsetta pois ja kelpaan. Mulla on kauhean ikävä sitä ja niin hetkiä :( Mitä mun pitäs tehä.. On niin tyhjä ja typerä olo.. Se varmaan sanois mulle nyt että älä itke.. Mulla vaan on niin ikävä :( Mun omaa liikennevaloissa nukkujaa.. Se nauro et liikenne valoin voi nukkua kun nii hitaasti vaihtuu.. Ikävä ;(

Kommentit (4)

Vierailija

Hei! Mikäli ikävä on noin suuri, voithan aina etsiä miehen uudestaan käsiisi. Hae vaikka numerotiedustelusta miehen numero, tai etsi hänet internetistä, esim. facebookista ja kysele kuulumisia.

Vierailija

Ajattelin jos kesäl kun oon muuttanu sinne ja tuntuu niin etin sen sitten. Tiedän sen työpaikan ja missä se asuu.
Facea sil ei oo.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat