Hampaassa näkyvä reikä

Vierailija

Mulla on siis ylätakahampaassa reikäreikä johon ei koske eikä vihlo eikä ole mitään oireita. Sen reiän huomaa kun katsoo peilillä. Onko kellään ollut tälläisiä? Mitä tehtiin hammaslääkärissä?

apua mua pelottaa :D

Kommentit (3)

Vierailija

suosittelen varaamaan ajan hammaslääkäriin :) kyllä ne siellä sen poraavat tai ainakin tietävät mitä pitäisi tehdä.
vaikka ei vihlo niin reikä se on eikä itsestään poistu. alkaa ehkä myöhemmin oireilemaan..

Vierailija

Myöhemmin se voi alkaa tekee samaa kuten mulla, eli se alkaa lohkeilee ja se sitten ei ole kivaa, koska särkee kieleen kun se osuu terävään hampaan reunaan. :o Suosittelen varaa ajan hammaslääkärille :o

Vierailija

Varaa heti aika hammaslääkärille. Itselläni oli alahampaassa muutaman kuukauden tosi iso ja näkyvä reikä, joka ei ollut kipeä tai mitään. En siis kiinnittänyt siihen sen suurempaa huomiota. Myöhemmin se alkoi kuitenkin olla todella kipeä joten menin hammaslääkärille.. Hammas oli tulehtunut ja hampaan reunat tosi hauraat. Jouduttiin tekemään juurihoito eikä se ollut kivaa. :D Kannattaa siis hoitaa se kuntoon nyt heti. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat