Seksisuhteesta mustasukkaisuuden kautta seinään

Vierailija

Minulla on ongelma (miehen ymmärtämisessä, yllätys)

Olen ollut seksisuhteessa jo vuosien ajan erään miehen kanssa. "Suhteessa" oli taukoa pari vuotta, kun molemmat seurustelimme tahoillamme. Nyt muutama kuukausi sitten erosimme lähes samoihin aikoihin ja sekstailu jatkui.

Koskaan aiemmin ei meillä ollut minkään näköisiä mustasukkaisuusongelmia, mutta pari viikkoa sitten baarissa ollessani tämä kaveri näki minun juttelevan toisen miehen kanssa. (Toinen mies oli työkaverini)
Myöhemmin yöllä näin tämän seksikaverini ja menin juttelemaan hänelle. Hän sanoi, että oli nähnyt minut jo aiemmin, mutta oli kuulema niin kiihkeät keskustelut toisen miehen kanssa, ettei halunnut tulla häiritsemään. Kerroin, miten asia oli, että tämä mies on minun työkaverini ja meidän välillä ei ole mitään.
Tuon tapaamisen jälkeen en ole kuullut miehestä enää.
Mikä mättää? Ei kai kaikki nyt tyssännyt kuin seinään? Seksi on hänen kanssa kuitenkin niin mahtavaa, etten mielelläni lopettaisi sitä.
Onko kenelläkään mitään aavistusta, mikä miehelle tuli?

Kommentit (1)

Vierailija

Itselläni myös seksisuhde erääseen ihanaan mieheen ja pelisäännöt on puolin ja toisin tehty selväksi. Ymmärrämme kummatkin puoliltamme, ettei varsinaisesta parisuhteesta tulisi mitään ja näin ollen vain harrastamme seksiä ja nukumme vierekkäin.

Olin ulkona ja näin tämän miehen myös juttelevan ja flirttailevan toiselle naiselle/ naisille luonteeseensakin kuuluvan tyylin mukaan.
Minulla ei ole "omistavia" tunteita miestä kohtaan, mutta minua ällötti ajatus siitä, että mies olisi muidenkin kanssa. Koin naiset sillä hetkellä uhkaksi, onhan meillä niin upea juttu tavallaan meneillään..

Uskon, että miekkosesi kokee samoja tunteita kun minä tuolloin. Eihän jakaminen etenkään seksiasioissa ole mukava ajatus. Hieman ylireagoitua kylläkin ajatella noin pitkälle, mutta minkäs ihminen luonteelleen voi!

Toivotaan asian olevan noin, sillä silloin voit olla imarreltu. Toinen syy voi olla se, että mies kokaa sinua kohtaan muitakin lämpimiä tunteita.. Joten kannattaa pitää silmät auki, jatkaen kuitenkin nauttimista ;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat