Aloitteen tekeminen

Vierailija

Mietin tässä pientä ongelmaani. Mulle on jotenkin hirveen vaikee tehdä aloitetta seksiin. Joo pussailen pari kertaa ja näin, mutta kun huomaan ettei avokkeeni tajua tai halua tajuta mitä haen niin sulkeudun taas kuoreeni.
Olen hirveän ujo ja siksi en paljoa uskalla mitään aloitteita tehdä.
Omassa pääkopassani tietysti mielikuvitus laukkaa ja voisin tehdä vaikka mitä, mutta miksen sitten uskallakkaan?

Oisko kellään vinkkejä miten saisin itsestäni rohkeutta enemmän ulos ja saisin ukkoni halusta sekaisin?

P.s. jos sulla ei oo mitään positiivista sanottavaa, vaan lähinnä dissaat etc. niin voit ihan suoraan jättää vastaamatta.

Kommentit (4)

Vierailija

Tiedän että alkoholi on huono ratkaisu yhtään mihinkään, mutta parin siiderin jälkeen itse ainakin olen hieman uskaliaampi vaikka en känissä vielä oliskaan. Vai onko sulla sama ongelma myös huppelissa?

Kannattaa vain pikkuhiljaa edetä ja mennä aina niin pikälle kun vain uskaltaa. Usko pois kun sanon, että ei se sun mies siitä harmistu että haluat sitä :) Päin vastoin kun kerran uskallat näyttää miten haluat sitä, niin voin vannoa että menee jo siitä halusta sekaisin. Sama pätee miehiin ku naisiinkin: molemmat tykkää, jos huomaa olevansa haluttava.

Tsemppiä, kyl se siitä :) Kerran ku uskallat ja saat positiivisen mielikuvan/kokemuksen, niin suraava kerta on jo helpompi.

Vierailija

Ei se ole niin vaikeaa. Jos tunnette toisenne hyvin, ei pitäisi mitään ongelmaa ollakkaan :) Riisut vaikka alasti hänen edessään niin eiköhän ala mieskin ymmärtää ;D Rohkeasti vain kokeilemaan uusia juttuja! Mies ei varmasti pistä pahakseen, jos vaikka vähän kokeilet kouraista häntä alapäästä. Tai kuiskuttelet hänen korvaansa jotain kivoja juttuja. Kokeile myös pukeutua jotenkin viettelevästi, eri tavalla kuin yleensä. Kyllä hän sitten huomaa millä asialla olet. :) Ei se ole kuin siitä kiinni että kokeilet, huomaat sitten että ei se niin kamalaa ollutkaan kun mies on aivan haluista sekaisin. Seuraavalla kerralla se onkin jo paljon helpompaa. Tsemppiä! :)

Vierailija

Niinkin yksinkertainen asia kun alusvaatteet päällä ainoastaan kysyy huoneen ovelta ootko tulossa? usein miten seurataan juosten.

minulla toimii kun on silkkiyöpaita joka ei jätä arvailujen varaan. aina kun puen sen niin ei ole miehellekkään epäselvää mistä on kyse.

joku vilauttaminenkin on arkea piristävää ja kertoo että on mielessä. paitaa ylös miehen edessä kun tekee jotain tai housuja alas ja vilauttaa alkkareita tai jopa paljasta pyllyä.

Vierailija

hmm.. niin tosiaan pitikin sanoo etten aina viittis siihen siideriin tarttua.. muuten tulee vähän alkkis olo. :/
Juu tunnetaan ihan hyvin. Semmonen kohta 2v. tunnettu ja 1v. 6kk seurusteltu.

Kiitti neuvoista ja tosi paljon kiitos ettei oo tullut mitään arvostelevaa kommenttii, pistää ketuttaa vaan sellaset.

Mullakin oli ennen tosiaan sillkiyöpaita mut tohkeissaan mies on vahingossa repiny molemmat olkaimet hajalle : DD

Vielä kun sais ton ukon tuolta omasta nurkkauksestaan pois tietokoneelta niin olis ehkä vähän helpompi teidän ehdotuksia toteuttaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat