jenny woo bar ikäraja

Vierailija

mikä ikäraja on jenny woohon ? jossain netissä lukee k22 vloppuisin mutta en ole varma, toivottavasti ois k18 :D onko muuten kiva paikka se ?

Kommentit (3)

Vierailija

hmm.. no mä olin alkuvuodesta siellä kun oli jotkut teekkaribileet tai jotain ja 18-vuotias kaveri pääs ainakin ihan sisään..

Semmonen perustanssi baari se oli. et jos et tanssia tykkää nii ei välttämättä kannata mennä. Juomatkaa ei ollu ihan halvimmasta päästä. Esim. Siideri oli kait 6e kaljasta ja muista en tiiä..

Vierailija

Ite heittäisin peräti 24, en ole käynyt, mutta oltiin kerran kämppiksen kanssa menossa motelletiin ja kysäistiin siinä matkalla Jenny Woon työntekijältä niiden ikärajaa ja näin heitti. Taisi olla lauantai tuolloin, mutta en kyllä vannomaan mene, saattoi olla myös torstai. Mutta nuo ikärajathan nyt on aina aika joustavia, jos ei ole ihan kännissä ja näyttää siltä että osaa käyttäyty siististi niin usein pääsee ihan 18-vuotiaatkin korkeampi ikärajallisiin baareihin kyllä :)

Vierailija

mä muistasin et oisin lukenu jostai et k24, mut en oo varma kun on päästäny aina sisään mut ja kaverit vaik ollaan kaikki 19-21vuotiaita. oon itekki vähä ihmetelly siis ton paikan ikärajaa :D must se on kiva paikka, niil on tosi paljo omii drinkkejä mitä ei muualta kai saa. ja siel on muuten sänkyjä ympäri baaria penkkien ja pöytien tilalla... x)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat