Masennus ja seksi

Vierailija

Olen ollut jo pitkään masentunut muutettuani uudelle paikkakunnalle poikaystäväni kanssa. Poikaystäväni on kaikin puolin ihana, mutta hänelläkin on henkisiä ongelmia. Hän saa tällä hetkellä ulkopuolista apua ongelmiinsa, minä en vielä toistaiseksi. Kuitenkin viimeisen kuukauden aikana seksi ei ole niinkään kiinnostanut minua millään lailla, ja en osaa enää edes fantasioida. Haluaisin enemmänkin läheisyyttä kuin seksiä. Olen puhunut tästä poikaystäväni kanssa, mutta vaikka hän muuta väittää, uskon hänen ottavan ongelmani henkilökohtaisesti. En vaan tahdo syttyä millään. Olemme edenneet pikkuhiljaa ja kokeilleet liukastettakin. Nautin kuitenkin "seksin" aikana kosketuksesta, mutta kuitenkin kostuminen on vaikeaa. Eilen pääsimme jopa yhdyntään asti, mutta se tuntui kivuliaalta ja enkä saanut siitä juurikaan nautintoa. Keskeytimme. Limakalvo tuntuu aina paksulta. Onko muilla kokemusta vastaavasta tilanteesta? Millä seksielämää saisi kohotettua? Tiedän kyllä seksin piristävän, mutta en millään tahdo päästä oikeaan tunnelmaan...

Kommentit (4)

Vierailija

Tiesit itse jo vastauksen : tarvitset enemmän hellyyttä. Kysy mieheltäsi voisitteko pitää vaikka leffaillan. Sytytä vaikka kynttilöitä ja tee ruokaa, valitkaa joku hyvä leffa ja istukaa lähekkäin sohvalla. Sen jälkeen saattaa sullakin olla eri ääni kellossa - ja muista että jos ei ole niin ei ole pakko olla!

Vierailija

Samaa mieltä edellisen kanssa.
Itellä ja miehelläni on ainakin sillain, että jos en oo vaikka '' sillä tuulella '' tai on menkat, niin me korvataan seksin harrastaminen jotenkin muuten, vaikka just sillai että pidetään yhdessä leffailta ja tällai. Saa sitä romantiikkaa muutenkin kuin panemalla!
Seksi on kivaa ja se tuo läheisyyttä, mutta musta on erittäin tärkeetä että sitä läheisyyttä on myös jotenkin muutenkin, esimerkiksi. on tosi kiva kokkailla, kattoo elokuvia, käydä rantsulla, matkustella, jutella ja sillei (:

Vierailija

Kiitos teille kovasti vinkeistä! Kävimme yhdessä leffatreffeillä kodin ulkopuolella, ja jo siitä tuli hurjan paljon parempi olo :) Seksiä ollut muutaman kerran tämän kirjoittamisen ja vastauksien jälkeen - vaikka sitä onkin ollut vähemmän kuin "yleensä". Hiljaa hyvä tulee, kuten sanotaan :)

Vierailija

en kovin paljon mielenterveydestä tiedä, mutta lähihoitaja opiskelijana teidän sen että tottakai masennus vähentää haluja, ja se on normaalia sinun tilassa. Kaiken aa ja oo, on se, että harkitsisit hankkivasi ulkopuolista apua ennen kuin depressio etene pidemmälle.

Aikaisemmat vastaajat neuvoivat enemmän hellyyttä, ja olen iloinen, että se tepsi :) minulla on itselläni kokemusta vähentyneistä haluista ja itsetunto-ongelmista, minun konstini ovat, tooooodella pitkä esileikki, ilman sorkkimista tai päällekäymistä, enemmän hellyyttä ja rauhallisuutta. Suunnitelkaa poikaystäväsi kanssa päivän jolloin voisitte varaa sen kokonaan toisillenne, ohjelmoi itseäsi tunnelmaan jo alkupäivästä, kokeile ihmeessä, ehkä se auttaa. :) tsemppiä

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat