Mihin annatte miehen laueta

Vierailija

Aloitin juuri pillerit ja nyt olemme poikaystäväni kanssa alkaneet harrastamaan seksiä ilman kondomia. Miten teillä muilla on tapana toimia, jos harrastatte seksiä esim. keskellä yötä eikä viitsisi enään mennä suihkuun touhujen jälkeen? Annatteko miehen laueta esim. mahan päälle? Eikö tällöin sperman voi pyyhkiä vaikka kostealla paperilla pois? Jos mies on lauennut sisääsi etkä käy suihkussa, niin siitä oletetusti voi seurata tulehduksia ja epämukavaa kutinaa, joten suihkussa käymättömyys seksin jälkeen ei varmasti ole hyväksi.. En haluaisi kuitenkaan käyttää kondomia kun olemme vihdoin päässeet niistä eroon, mutta toisaalta en keksi oikein muutakaan ratkaisua tähän! Joten jos jollain on hyviä vinkkejä niin let me know :) !

Sivut

Kommentit (17)

Emmic
Seuraa 
Liittynyt15.1.2011

Itse annan laueta ihan minne vain. :) Pesen seksin jälkeen aina alapääni käsisuihkulla vessassa tuli hän minne vain. Ja sitten jos hän tulee mahalle esim. Niin pyyhin vain kostealla paperilla :) Että ei sen pitäisi olla ongelma. Kai odotit sen 2 viikkoa ennen kun olette harrastaneet suojaamatonta seksiä? (: Kyllä te jotakin keksitte, hyviä jatkoja ;)

Vierailija

mä kanssa käyn aina pesee paikat vaikka ei sisään olis päästänykkään. pelkkä yhdyntä ilman pesua tekee mulle virtsatulehduksen välittömästi.

Vierailija

Mieheni ei yleensä laukea sisälleni, koska molemmat tiedostamme sen, että yksikään ehkäisymenetelmä ei ole 100%:nen, vaikka vuosia olisikin käyttänyt. Touhutippojen osalta todennäköisyys hedelmöittymiselle pienenee suhteessa koko lastiin.

Yleensä mies laukeaa vatsalleni, jonka jälkeen seuraa suihku ihan jo siitä syystä etten pidä sperman jättämästä hajusta. Tosin, usein harrastamme seksiä paikoissa, joissa mies voi laueta muualle, kuten suihkussa. Itse en ole niin justiinsa tuon kanssa, että minne mies laukeaa. Hän itse on vain sen verran tarkka, että laukeaa mieluummin paikkaan, joka tuo kaikista vähiten mahdollista sotkua ja siivoamista.

Toki joskus mies laukeaa myös sisään, jota seuraa toki suihku, koska tunne siitä, että vähitellen valuu ulos tahmaista ainetta, ei tunnu kovinkaan mukavalta.

Toki, jos harrastamme seksiä jossakin muualla kuin kotioloissa, ei suihku ole heti niin justiinsa, vaan pyyhin paperilla paikat puhtaaksi. Itselläni on se onni, etten ole koskaan saanut virtsatientulehdusta ja en saa mitään "epämukavaa kutinaa" yhdynnän jälkeen.

Vierailija

Itse annan ihan sisälle tulla.. jotenkin tykkään siitä :D ja eipä mulle mitään tulehduksia tule kun käyn sen jälkeen pissillä ja pyyhin paikat huolellisesti. Jos on oikein sottaista ollut niin käsisuihkulla huuhtelen. Ja Emmic, miksi pitäisi odottaa kaksi viikkoa? Mulla ainakin luki pilleri paketissa että ehkäisy on voimassa heti jos ottaa kierron ekana päivänä. (eli menkkojen eka päivä)

Vierailija

Vastaanpa nyt Emmicin sijaan.

Kaksi viikkoa siksi, että kun aloittaa hormonaalisen ehkäisyn tai vaihtaa valmistetta toiseen, kestää yhdeksästä neljääntoista päivää, ennenkö ehkäisyteho on saavutettu. Sitä ennen, voisi sanoa näin, että se on sama kuin naisi reikäisellä kortsulla. Tämän karanteeniajan jälkeen pillereiden teho on juurikin se, mitä siellä paketin kyljessä lukee.

Vierailija

No mulla on minipillerit käytössä ja justiisa luin ohjeista että: Odota kuukautisten alkamista. Ota ensimmäinen Cerazette-tabletti ensimmäisenä vuotopäivänä (kierron 1. päivä). Lisäehkäisyä ei tällöin tarvita. Onko se sitten eri asia e-pillereissä? :P

Vierailija

Itse käytän Yaz-merkkisiä pillereitä. Ja lääkäri neuvoi käyttämään ensimmäisen viikon ajan muutakin ehkäisyä, eli kyllä ainakin niissä se ehkäisyteho tulee silloin voimaan. Ja niissäkin luki vielä, että jos ottaa kierron ensimmäisenä päivänä, niin lisä ehkäisyä ei tarvitse, mutta jos ne alottaa kierron 2.-5. päivänä, niin silloin täytyy käyttää muutakin ehkäisyä ensimmäisen viikon ajan.

Vierailija
Athenel

Vastaanpa nyt Emmicin sijaan.

Kaksi viikkoa siksi, että kun aloittaa hormonaalisen ehkäisyn tai vaihtaa valmistetta toiseen, kestää yhdeksästä neljääntoista päivää, ennenkö ehkäisyteho on saavutettu. Sitä ennen, voisi sanoa näin, että se on sama kuin naisi reikäisellä kortsulla. Tämän karanteeniajan jälkeen pillereiden teho on juurikin se, mitä siellä paketin kyljessä lukee.

ainakin kaikki 5 eri merkkiä mitä minä olen käyttänyt pillereistä kun on aloittanu vuodon ekana päivänä niin ehkäisyteho on ollut voimassa ekasta pilleristä lähtien. nyt kun siirryin kierrukasta e-pillereihin viikon piti käyttää lisäehkäisyä. lisäehkäisyn tarve on ainoastaan jos aloittaa myöhemmin kun ekana vuoto päivänä pillerit.

Vierailija

Joskus sisälle tai reisille/mahalle tai erittäin harvoin naamalle. Poikkiksella joku ihme innostus tohon naamalle laukeamiseen...
Ja tietty alapääpesu sisälle laukeamisen jälkeen :P Muuten pyyhin paperilla vain pois.

/quote

ainakin kaikki 5 eri merkkiä mitä minä olen käyttänyt pillereistä kun on aloittanu vuodon ekana päivänä niin ehkäisyteho on ollut voimassa ekasta pilleristä lähtien. nyt kun siirryin kierrukasta e-pillereihin viikon piti käyttää lisäehkäisyä. lisäehkäisyn tarve on ainoastaan jos aloittaa myöhemmin kun ekana vuoto päivänä pillerit.

Ok. Näin se voi ollakin monilla merkeillä. Ne merkit joita itse olen käyttänyt, niin ovat vaatineet tuon odotteluajan siitäkin huolimatta, että ne olisi otettu vuodon ensimmäisenä päivänä. Mutta tuo asia voi todellakin olla pitkälti kiinni siitä, että millaisilla hormoneilla valmistettuja valmisteita syö. Toiset imeytyy ja vaikuttaa paremmin kuin toiset.

Vierailija

ihan sisälle vaan, joskus luin että jengi antaa laueta mahan päälle, mutta musta se oli jotenkin outo ajatus.

ja joo, itsekin aloitin tossa keväällä syömään e-pillereitä yasmin vai mikä se nyt olikaan niin siinä oli kanssa, että kun aloittaa vuodon ensimmäisenä päivänä syömään niitä niin ehkäisy on heti ihan kunnossa. Tosin taisin kolmantena tai neljäntenä päivänä aloittaa ne niin hetkeen ei luovuttu kortsuista.

Vierailija

Ite tykkään eniten kun mies laukeaa sisälle, sama se joutuuko suihkuun vai ei.. Sillon se on aidoimman tuntusta ja monesti vielä kun tullaan yhtä aikaa niin se on paras tilanne.
Mahan päälle on myös ihan mukavaa välillä laskea ja jos ei yhdyntää oo ollut niin sit monesti oon vaan napannu just ennen h-hetkee suuhun ja joko nielassu tai sylkeny pois.
Naamalle ei oo tähän mennessä lauettu ja jos musta riippuu niin ei lauetakaan!

Pillereissäni lukee että ois heti ehkäsy ok jos alottaa vuodon ekana päivänä.

Vierailija

Minäkin annan miehen laueta ihan mihin hän haluaa ja käyn aina suihkussa toimituksen jälkeen - oli paikka ja vuorokaudenaika mikä hyvänsä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat