Raskauskilot.....?

Vierailija

Paljonko teillä raskauden aikana kilot nousivat ja miten sen jälkeen saitte ne pois, vai vieläkö on ylimääräistä muistuttamassa joissain kohdissa? Kuinka nopeasti kilot karisee?

Itse olen todella pienikokoinen (45kg, 170cm) ja mietin tulevaa raskauttani siinä mielessä, että en sen jälkeen halua jäädä paljoa enemmän painavemmaksi kuin tälläkään hetkellä olen, tietysti pari kiloa lisää on tervetulleita, niin että löydän sen ihannepainon kun nyt ei millään paino nouse, mutta sen jälkeen kun synnytys on ohi, niin kuinka sen mahan ja muun ylimääräisen saa pois ilman että tarvitsee mitään järkyttäviä treeniohjelmia alkaa väsäilemään? :)

Kommentit (1)

Vierailija

mä oon jo sen verran isokokonen ollu ennen raskautta ettei tullu kun 8 ja alta 2 viikkoo ne kaikki lähti.

toisilla kilot lähtee hyvin pikku hiljaa itsestään. niin on käynyt anopille sekä minun äidilleni. hoikkia molemmat ollut ennen odotusta ja samoihin mittoihin melkein on tippunu paino pelkästään imettämällä. toisilla sitten itsepintaisesti jää kilot kiinni mutta se on usein helposti lihovien riesa. hoikat yleensä hoikistuu silmissä raskauden jälkeen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat