Deittalen montaa miestä yhtäaikaa

Vierailija

Olen tapaillut muutamaa miestä yhtäaikaa. En ole täysin varma tietävätkö he toisistaan. Miten voi selvitä monen miehen kiinnostuksesta? Kuinka pystyn koskaan valita monen miehen välillä? Kellään muulla samaa ongelmaa?

Pohdin asiaa myös uudessa blogissani:
http://berryqueen-singlegirl.blogspot.com/

Kommentit (3)

Vierailija

Mun mielestä on ihan ok tapailla useampaa miestä samanaikaisesti, kunhan ei anna kenenkään miehistä olettaa, että seurustelette tai että olet täysin vakavissasi. Sun pitäisi mun mielestä olla myös valmis kertomaan tapailevasi muitakin miehiä, jos joku deiteistäsi sitä kysyy.

Kyllä sitä ajan kanssa huomaa, kuka miehistä on sulle sopiva ja kenen kanssa käy jutut parhaiten yhteen.

Vierailija

Itse olen tapaillut jopa seitsemää miestä samaa aikaa. Jos tykkäät deittailusta, ni mikäs siinä. Itse ainakin pidän. Pääasiahan on, että on hauskaa !

Vierailija

Munkaan mielestä siinä ei ole mitään pahaa niin kauan, kun ei oo puhuttu seurustelusta mitään.

Tapailen itekkin useampaa miestä tällä hetkellä, enkä koe että siinä on mitään väärää, sillä olen tehnyt selväksi etten halua seurustella vakavasti.

Kyllä mä uskon, että sen vaan tietää että kuka on se oikee sitten kun sellanen sattuu kohdalle. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat