loppuiko kiinnostus?

Vierailija

Hei, ihan vain mielipidettä kyselisin.
Pari kuukautta tapailin mukavaa miestä, nähtiin toisiamme vähintään kaksi kertaa viikossa ja kaikki oli mielestäni ihan hyvällä mallilla..ja mies antoi sanoin ja teoin olettaa olevansa minusta kiinnostunut. Emme kuitenkaan sitoutumisesta puhuneet ja Itse olin hieman varuillani kun takana on mutkikas ja kipeä ero pitkästä parisuhteesta. Niin no nyt ei ole miehestä kuulunut yhtäkkiä mitään reilun viikon aikana..ihmetyttää.. Pitäisikö vielä kysyä suoraan häneltä asiaa vai antaisiko vain olla.. mitä mieltä olette? Kyllähän tuo aika paljon kertoo siitä, että kiinnostus lopahti.. silti harmittaa kun pitkästä aikaa löytyi joku mukava ja mielenkiintoinen ihminen..

Kommentit (3)

Vierailija

Oletko itse ottanut mieheen yhteyttä kertaakaan?
Kukaan ei halua olla roikkuja, joten tuskin mies jaksaa sinua "piirittää" jos et itse anna olettaa että sinäkin haluaisit nähdä tms.

Vierailija

On hyvin mahdollista, että mies on kiireinen, eikä ole vain ehtinyt pitää yhteyttä, tai hänelle on saattanut sattua jotakin. Todennäköisempää kuitenkin on, että hän kokeili aikansa kuinka hyvin sopisitte toisillenne ja tuli sitten siihen tulokseen, ettei ole tarpeeksi kiinnostunut.

Ainahan voit tietenkin soittaa ja tarkistaa asian häneltä.

Vierailija

Sen kiinnostus lopahti. Jos on ihastunu niin kyllä se mies vaan viestittelee eikä pidä viikon hiljasiaeloa.
Kyllä tuolta viellä oikeasti löytyy mies, joka haluaa olla kanssasi ja pitää sinuun yhteyttä vaikka ympäri vuorokauden. Jatka vaan etsimistä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat