Rehellisiä vastauksia

Vierailija

Kuinka moni ihan oikeasti saa orgasmin ilman klitoriksen rämpyttelyä? (eli pelkästä yhdynnästä) Entä te jotka ette saa niin miten miehenne ovat suhtautuneet asiaan?

Tämmönen ihme kysymys kun poikaystävä sanoi eilen ''onkohan mulla liian lyhyt kun sä vaan voihkit mut sit ei tapahdu mitään muuta...'' Olen tolkuttoman ujo näissä asioissa ja en sitten rohjennut avata suutani ja sanoa että on semmosiaki jotka ei ikinä saa. :(

Kommentit (9)

Vierailija

saan ilman että tarttee koskettaa erikseen. tähän tilanteeseen kuitenkin meni 4-5 vuotta ennen kun onnistui. en aina saa pelkällä yhdynnällä silloin mies avittaa toisin keinoin. mies on tietoinen että tosi harva saa pelkällä yhdynnällä ja on ihmisiä ketkä ei koskaan saa. ei siitä miehen kannata itseensä ottaa. itseasiassa peniksen pituudella ei ole väliä koska naisella on tuntoa emättimessä noin pari senttiä emättimen suulla.

Vierailija

Itse kuulun niihin onnekkaisiin jotka saavat orgasmin pelkästä yhdynnästä. Voin häpeäkseni myös myöntää että "löysin" klitorisorgasmin paljon paljon myöhemmin seksielämän aloittamisen jälkeen (aina oma kivakin keskittynyt siihen g-pisteeseen). Taidan olla aika harvinainen tapaus :D

Vierailija

ite oon seurustellu sellaset 1vuosi 2 kuukautta, ja noin 5 kertaa oon saanu orgasmin, mutta aina käsimenettelyllä. En usko, että yhdyntä ainakaan nykyisen mieheni kanssa voi tuottaa minulle koskaan orgasmia, ellei me todella vaihdeta kunnolla taktiikkaa ja löydetä joku "avain orgasmiin" :D mutta käsimenettelyllä ehdottomasti mukavampaa jos orgasmia haluaa, mutta yhdyntä toisella tavalla kivempaa.

Vierailija

Itse saan kyllä orgasmin sekä yhdynnässä, että klitoriksella leikkimisellä.

Yhdynnän kautta tuleva orgasmi on tosin pitkälti kiinni tilanteesta. Joskus tulee, joskus ei. Riippuu niin omasta mielentilasta, seksin laadusta ja käytetystä työntötekniikasta. Omat yhdyntäorgasmini eivät ole mitään voimakkaita, maata mullistavia kokemuksia, vaan enemminkin sellaisia, jotka mieheni huomaa heti ja minä vasta yhdynnän loputtua kun jalat tärisevät ja tunneaallot heittelehtivät.

Joskus intoudun hoitamaan yhdynnän aikana orgasmin myös klitoriksen avulla, mutta todella harvoin, koska yhdyntä itsessään on jo riittävän nautinnollista, joten klitoris on varattu oikeastaan lähinnä vain masturbointiin.

Vierailija

Ite en koskaa ole saanu tuota pelkästä yhdynnästä tulevaa, mutta klitoriksesta kylläkin (joka kerta). Ei se kyl ole yhtää sen vähempi orgasmi ku se emätinorkkukaan. Joillaki naisilla on vaan hyvä luonnollinen kyky saada helposti se sisäinen orkku ja jotkut joutuu opettelemaan sen miten sen saa. Ehkä sitä joskus sen vielä oppii, jos jaksaa opetella. Itse pidän noita yhdynnän aikana tulevia klitorisorkkuja ihan samalailla orgasmeina, eikä oo sen suurempaa halua rueta tavottelemaan sitä toista. Tuolla tekniikalla ollaan menty, ja ainaki mies suhtautuu asiaan hyvin ja tykkää siitä. Mutta en voi kieltää etteikö meitä kiinnostais tuon toisen orkun mahdollisuus. Täytyy vaan hyväksyy se, jos asia on niin, että kuuluu juuri niihin jotka tarvitsee hieman suurempaa stimulointia, että orgasmi tulee.

Vierailija

Et sä Majesty taida olla ainoa, joka ei saa orgasmia itse yhdynnässä. Tai siis, mä en myöskään saa koskaan. Ei se mua hirveästi haittaa, koska itse yhdyntä tuntuu tosi hyvältä. Jos klitorista stimuloi yhdynnän aikana niin sitten kyllä tulee orgasmeja. :)

Yleensä mun poikaystävä on saanut mut laukeamaan kun on esim peukalolla käsitelly klitorista ja samalla sormettanut mua. Myös kieli + sormet toimii tosi hyvin. :)

Kannattaa vaan yrittää kerätä rohkeutta ja puhua poikaystävälles, että ei kyse oo sen peniksen koosta vaan jotkut naiset ei vaan saa orgasmeja yhdynnässä.

Ja hei, jos joku haluaa harjotella orgasmin saamista niin luin www.trendi.fi sivuilta yhdestä blogista jostain 15 min harjoituksesta jolla vois saada nainen orgasmin käsipelillä. Eli siis mies tekis sen. Ideana siinä oli, että tavoite on harjoitella, ei laueta. Sillon sit kai laukeis todennäköisemmin. Täytyy ite varmaan joskus testata poikaystävän kanssa. :)

Vierailija

Minä onneksi kuulun myös niihin onnekkaisiin, jotka saavat orgasmin yhdynnässä ^___^ Klitorisorgasmia sen sijaan en ole koskaan saanut.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat