Miehen vehkeen koko :)

Vierailija

Kuinka pitkä teidän mielestänne on sopivan kokoinen?

Nykyisellä poikaystävälläni on kovana noin 13cm, mikä ehkä välillä tuntuu vähän lyhyeltä...

Ja minkä pituisia nuo yleensä ovat?

Sivut

Kommentit (43)

Cik
Seuraa 
Liittynyt13.9.2010

Hmm, joku 17 on aika yleinen. Omalla miehellänikin on 13cm, joka välillä ei tunnu miltään. Varsinkin kun paksuuskin on aika pieni. Kokeilkaa penisrengasta niin johan on kuin eri vehje!

Niin ja sopivan kokoinen on mielestäni n.20cm. Ja pitää olla paksuuttakin.

Vierailija

Ei kai tuo 17 voi kovin yleinen olla, kun tutkimusten mukaan keskimitta on jotain alle 15cm??

http://www.seksuaaliterveysklinikka.fi/index.php?option=com_content&view...

Tossa noita sanotaankin, "Keskipituus on 14.9 cm. Emättimen pituus vaihtelee välillä 6,5 – 12 cm. Vaikka emättimellä on onneksi kyky venyä yhdynnässä, on selvää, että liian pitkä penis, esim. luokkaa 17-20 cm voi aiheuttaa ongelmia, useille kipua"

Jos noin 15cm on keskiarvo niin nuo 13cm ja 17 cm ovat varmaan suunnilleen yhtä yleisiä...

Vierailija

Exällä oli tajuttoman iso. Hän oli muuteki vähä yli 2 metrii pitkä ja alakerralki oli kokoa. Pituutta ja paksuutta..Ainoo asento mist nautin oli ku olin ite päällä, koska pysty määrittää syvyyden ja tahdin.. Lähetyssaarnaajas tuntu painetta alaseläs ja alavatsas. Semmost ikävää. Mut sain kyl orgasmei ku olin ite päällä ni pidin seksistä. Nyt nykysen kaa on ihanteelline tilanne ku hänel pienempi kalu. Pystyn nautti eri asennoista eikä tartte olla joka kerta ratsailla! :)

Vierailija

vissiin se n.15cm aika yleinen. en varmaan ole ihan oikea kyllä vastaamaan tähän, kun ollut vain 3 miehen kanssa yhdynnässä :D nykyiselläni on n.20cm ja ihan sopiva on. edellisillä kahdella oli pienemmät. :DD

Vierailija

No en tiiä lähtee sanomaan minkä pituisia "yleensä" useimmiten miehillä on, vaikka ohan nuita tehty ties mitä tutkimuksia.

Mut oman mieheni kalu on yli 20cm, joku 22-23cm.. (Erektiossa) Ja siihen oon tyytyväinen :)

Mut jokaisen nautinto on yksilöllinen, on erilaisia peniksiä ja vaginoita, jokkaiselle löytyy varmasti mieluinen yksilö.

Vierailija

Näissäkin on yks puoli se, että kuka sen on mitannut ja miten...

Noi tutkimuksethan tietysti on ne missä se oikea keskiarvo tulee esille.

Eli tällaiset "mun poikaystävällä on 30cm" -tyyppiset postaukset on joko erittäin poikkeavia pituuksia TAI sitten vaan tuo mitta perustuu siihen mitä jätkä on ite sanonut(lisännyt siihen tietysti vähintään 5cm)/mitannut.

Jos keskiarvo on n. 15cm, niin varmaan siihen 12-18cm välille sijottuu arviolta nyt ainakin joku 80%miehistä....(ihan arvio vaan, perustuen keskiarvoihin)

Vierailija

Entisellä oli jäätävän kokoinen, kerran mitattiin erektiossa ja 25 cm:hän se oli. Takaapäin oli yhtä tuskaa ja muutenkaan ei pystynyt tulemaan oikein syvälle kun se sattui. Päällä tykkäsin minäkin olla hänen kanssaan, kun pystyi ite säätelemään syvyyttä yms. Nykyisellä on semmonen ihan normaali, n. 15 cm about. Ei olla mitattu :D ja paljon mukavampaa harrastaa seksiä, kun ei satu ja pystyy eri asentoihin ja suuseksiä antaessa ei tunnu että koko naama repeäis samalla.

Vierailija

Mietin vaan että miltä puolelta te olette sen mitanneet? :D se pituus mitataan sieltä ns. yläpuolelta. Ihan virallisesti mitataan niissä jutuissa kun haetaan keskiverto peniksen pituutta.

Vierailija

Omalla miehelläni on 18cm erektiossa. Ollaan mitattu.
Oon tyytyväinen tohon pituuteen (:

Exälläni oli hirmu iso, varmasti yli 22cm erektiossa ja seksi sattui, joten mielestäni liian isokaan ei ole hyvä. Liian pieni ei tunnu missään, liian iso taas sattuu.
Paksuudella on mielestäni enemmän merkitystä kun pituudella!! Se on huomattu.

Vierailija

Mä arvostan paljon enemmän paksuutta kun pituutta, eihän naisella edes oo hirveesti tuntohermoja siellä syvällä. Ja jos liian pitkä on niin sattuu. Kannattaa vaan keskittyä löytämään "hyvä pari" omalle alapäälleen niin hyvältä tuntuu :)Jos on pieni nainen niin ei se hirveän ison miehen penis välttämättä kovin hyvältä tunnu ja päinvastoin.

Vierailija

No oho, vähä huvitutti lukea näitä vastauksia.. Siis tosissaan yli 20cm kaikilla? : D heh taitaa olla miehien ite mittaamat nuo pituudet..

Nykysellä on joku 16cm ja sattuu perkeleesti joissaki asennoissa. Eli vois olla pienempikin eikä haittais minuu yhtään. : )

Vierailija

Eihä täs oo ku pari ketä on ilmottanu et yli 20 cm. Voipi ollakki, mut kyl se vehkeen ulkonäköki ratkasee. Olis vaikka kui iso, mut jos ei silmää miellytä nii se pituus on toisarvosta ja huom voi olla ohutkin. Pituus ja paksuus ei kulje aina käsi kädessa. Mielipide tämäkin. :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat