Posliini, siistitty, natural?

Vierailija

Mikä näistä on yleisin ja mikä teillä on? Mistä pojat/miehet tykkää?

Sivut

Kommentit (124)

Vierailija

Enpä kyllä osaa sanoa, mikä on yleisin, mutta veikkaan siistittyä.

Itselläni on posliini - paljon siistimpi ja hygieenisempi olo, kun ei ole lainkaan karvaa alakerrassa. Mieskin tykkää ;) Jotenkin ällöttää ja kutittaa, jos siellä on vähänkin karvaa.

kolibri989
Seuraa 
Liittynyt3.8.2011

tää on hassu kysymys, mut ku siistitte niin leikkaatteko myös ns. huulilta karvat?

ite kun siistin reunoilta, niin mulle tulee heti punasia näppyjä ja sit ku hikoilen esim. töissä niin tulee hikinäppyjä, se on tosi ruman näköistä :( miten saisin ongelman ratkaistua?

Vierailija

siistitty,mutta kyllä miehet enemmän posliinista pitää.Itse olen miettinyt miten olisi parhain keino sheivata alapää,siistinnässäkin on nimittäin tullut niitä punaisia näppyjä ja ne on kyllä aika ikäviä.Onko jollain jotain hyviä vinkkejä?

Vierailija

Semmone puoliposlari, eli kaikki muu pois paitsi pikkusen jätän etten olis sit kokonaan poslari, mut huulet kokonaan posliinit.:D Naisena tykkään karvattamuudesta, koska ne KUTITTAA. Välillä miellytän miestä ja teen niinkuin hän haluaa eli jos hän haluaa jotai natural-tyyppistä nii sit tehdään kuten hän haluaa. ;)

Vierailija

Öö, en tiedä mikä on "yleisin"..? Mutta itelläni posliini, joskus vain siistitty mutta yleensä ihan poslari kokonaan.

Ja oma mieheni tykkää tosi paljon, mutta ei valita jos en itseäni silkin sileänä pidä ihan all the time, koska paikathan vaan kuluu ja kuivuu jos jatkuvasti sheivaan.. Posliini on mukava, mut se sänki on aina ihan kauhee ku se pistelee ja on semmone ;S

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat