Strap-on seksi

Vierailija

Onko kokemuksia Strap-on seksistä? Entä miten reagoisit, jos poikaystäväsi kertoisi olevansa kiinnostunut siitä, että panisit häntä strap-onilla peppuun?

Kommentit (4)

Vierailija

HEI!

Kokemuksia ei ole ko. seksistä, mutta jos mieheni ehdottaisi, olisi se aluksi todella outoa (vaikka peppujutuista tykkää), anustapit vielä menee, mutta tuo strap on on ehkä vähän liian "rajua" mulle.

Vierailija

Itse tilasin juuri Strap-onin, joten luultavasti jotain tulee sillä kokeiltua (luulen että mieheni ei kuitenkaan halua sitä omaan takapuoleensa :D). Tuli vaan sellanen fiilis että nyt sellanen pitää ostaa, saa nähä mitä sillä sitten tulee tehtyä.

Vierailija

Jokin aika sitten otin vaimon kanssa asian puheeksi kun hän oli aikaisemmin ostanut strap-onin ilman mitään erityisempää kohdetta, kysyin että mitäs jos kokeiltaisiin tätä kun sellainen on? Hän vastasi että vähän oudolta tuntuu mutta kyllähän se käy jos haluan. Ja täytyy kyllä myöntää että oli kokeilemisen arvoista, minä ainakin nautin sessiosta. On se hienoa etteivät kaikki naiset ole niin kauhean sulkeutuneita :) Tulemme varmasti kokeilemaan vielä monta kertaa uudestaan. -M82

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat